Er lidt fustereret :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

mpr

De sidste mange måneder har min mens først valg at komme på 6 dagen af min pause fred være med det, men så plejer der også at være knald på... Men i går i løbet at hele dagen har jeg kun blødt det der svare til en 5 krone i alt, siden det startede omkring middag... Og da jeg var på toilettet i går aftes var der intet på papiret :s?! Plus jeg har overhovedet ikke blødt i nat og der var heller intet på papiret til morgen..?..

Kan en hel mens forgå på mindre end 6 timer...??

Det skal lige siges at jeg er på p-piller hvis nogen ikke opdagede det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

MissTas

Chel1992 skriver:

De sidste mange måneder har min mens først valg at komme på 6 dagen af min pause fred være med det, men så plejer der også at være knald på... Men i går i løbet at hele dagen har jeg kun blødt det der svare til en 5 krone i alt, siden det startede omkring middag... Og da jeg var på toilettet i går aftes var der intet på papiret :s?! Plus jeg har overhovedet ikke blødt i nat og der var heller intet på papiret til morgen..?..

Kan en hel mens forgå på mindre end 6 timer...??

Det skal lige siges at jeg er på p-piller hvis nogen ikke opdagede det

tror ikke en mens kan være ovre efter 6 timer og slet ikke når der ikke er kommet mere blod end der er

efter jeg har født er min mens også rykket sig.. plejede altid at få den dagen efter pausen startede, men nu er den rykket til 4 dagen, men varer så tilgengæld kun 3 dage, hvor den før ku vare 5-6 dage.

Anmeld

12. juli 2012

fairlady

det kan vel både være en graviditet, eller det kan være at det er p-pillerne, der laver uorden i dit system. Men ville nok lige få det tjekket, hvis jeg var dig

Anmeld

12. juli 2012

mpr

MissTas skriver:

tror ikke en mens kan være ovre efter 6 timer og slet ikke når der ikke er kommet mere blod end der er

efter jeg har født er min mens også rykket sig.. plejede altid at få den dagen efter pausen startede, men nu er den rykket til 4 dagen, men varer så tilgengæld kun 3 dage, hvor den før ku vare 5-6 dage.

Lige præcis det er også det jeg tænker...

Men jeg har så aldrig født, men min cyklus blev godt nok rykket fordi jeg holdte en pause fra p-pillerne i en periode og siden der så er der gået 4-6 dage før der kom noget men så plejede det os og vare i 3-5 dage

Anmeld

12. juli 2012

mpr

fairlady skriver:

det kan vel både være en graviditet, eller det kan være at det er p-pillerne, der laver uorden i dit system. Men ville nok lige få det tjekket, hvis jeg var dig

Hvilken slags uorden? Har været på de samme piller siden januar og jeg har aldrig kun blødt i 6 timer måske jeg burde få det tjekket

Anmeld

12. juli 2012

fairlady

Chel1992 skriver:

Hvilken slags uorden? Har været på de samme piller siden januar og jeg har aldrig kun blødt i 6 timer måske jeg burde få det tjekket

du skriver oppe over, at du har holdt pause med p-pillerne. Det kan godt forkludre dit system. Men ja, jeg ville bestemt lige få det tjekket.

Anmeld

12. juli 2012

mpr

fairlady skriver:

du skriver oppe over, at du har holdt pause med p-pillerne. Det kan godt forkludre dit system. Men ja, jeg ville bestemt lige få det tjekket.

Ja holdte en 3 måneders pause fra oktober til starten af januar bare for at kroppen lige blev randset lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.