Amme og slankekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Merii

Håber der er nogle som kan hjælpe mig, jeg er 6 måneder henne og har taget 13 kg på og inden jeg blev gravid tog jeg 20 kilo på så dvs efter fødslen har jeg godt 35-40 kilo jet skal af med ( ved jo endnu ikke hvor meget jeg ender med at tage på indtil fødslen.Spørgsmålet er at jeg ville amme minimum 1 år, men jeg vil tage mig sammen med at tabe mig straks efter fødselen, må man gå på slanke kur under amning? Og vil de påvirke min mælke produktion? Har altid været slank det har bare gået ned af Bakken de sidste 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Laura.

Merii skriver:

Håber der er nogle som kan hjælpe mig, jeg er 6 måneder henne og har taget 13 kg på og inden jeg blev gravid tog jeg 20 kilo på så dvs efter fødslen har jeg godt 35-40 kilo jet skal af med ( ved jo endnu ikke hvor meget jeg ender med at tage på indtil fødslen.Spørgsmålet er at jeg ville amme minimum 1 år, men jeg vil tage mig sammen med at tabe mig straks efter fødselen, må man gå på slanke kur under amning? Og vil de påvirke min mælke produktion? Har altid været slank det har bare gået ned af Bakken de sidste 2 år

Så vidt jeg ved er det ikke spor sundt for dig at gå på slangekur mens du ammer. Mit bedste råd til dig vil være: Spis sundt, skær unødvendig sukker fra og gå en lang tur om dagen med den lille, så skal kiloene nok rasle af dig.. Det gjorde de her ihvertfald.

Anmeld

11. juli 2012

Merii

ja der er ikke andet at gøre end at spise sundt og varieret Men jeg vil bare af med kiloerne så hurtigt så muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.