Hvorfor bliver det ved med at komme? (ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg blødt og haft brunt udflåd i snart to måneder med måske to dage hvor det ikke har været der.
Jeg er på dobbelt dosis af p-piller (anbefalet af lægen til jeg var færdig med dem) og jeg har fået blod stoppende piller. Men det hjælper bare ikke en meter for det er der stadig.

Hvorfor går det ikke væk? Og hvad kan det skyldes? Er ved at gå ud af mit gode skind over at jeg ikke kan få en pause fra det snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nu har jeg blødt og haft brunt udflåd i snart to måneder med måske to dage hvor det ikke har været der.
Jeg er på dobbelt dosis af p-piller (anbefalet af lægen til jeg var færdig med dem) og jeg har fået blod stoppende piller. Men det hjælper bare ikke en meter for det er der stadig.

Hvorfor går det ikke væk? Og hvad kan det skyldes? Er ved at gå ud af mit gode skind over at jeg ikke kan få en pause fra det snart.

Jeg har aldrig hørt om dobbelt dosis af p-piller  Hmm måske du lige skulle give din læge et kald når du bliver ved med at bløde - det ville jeg i hvert fald gøre 

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har aldrig hørt om dobbelt dosis af p-piller  Hmm måske du lige skulle give din læge et kald når du bliver ved med at bløde - det ville jeg i hvert fald gøre 

Det er heller ikke normalt men lægen sagde at det evt. kunne hjælpe.

Anmeld

12. juli 2012

B&J

ikke andet for du må ringe til lægen igen for det lyder da ikke godt

håber snart det stopper

Anmeld

12. juli 2012

ønskebørn74

det har jeg prøvet og det blev ved i 4½md.. jeg fik en udskrabning til sidst og efter 2½ uge stoppede blødningen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.