Her er jeg !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Bassemor<3

Daw skønne piger ! NU er jeg efterhånden så uvenner med min badevægt at jeg har tænkt mig at gøre noget ved det ! Jeg vejer efterhånden omkring 100 kg

Så jeg hr lavet total kostomlægning ! Og siden i torsdags, altså på en lille uge, har jeg smidt små 3 kg !! YEAY ! Så nu melder jeg mig ind her kampen mod kiloene er for alvor igang !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Bassemor<3

Nåh jo, så har jeg da også lige travet 37 km med barnevognen siden d. 5/7 !!!

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Bassemor<3 skriver:

Daw skønne piger ! NU er jeg efterhånden så uvenner med min badevægt at jeg har tænkt mig at gøre noget ved det ! Jeg vejer efterhånden omkring 100 kg

Så jeg hr lavet total kostomlægning ! Og siden i torsdags, altså på en lille uge, har jeg smidt små 3 kg !! YEAY ! Så nu melder jeg mig ind her kampen mod kiloene er for alvor igang !

Held & Lykke med det! Du er sej!

Anmeld

12. juli 2012

OktoberMor

Bassemor<3 skriver:

Du får lige et held og lykke herfra også.. ;-)

God kamp mod vægten, ved af erfaring Det er hårdt, men det er godt når det er overstået.

Mit råd; husk at variere i hvad slags træning du laver, så du ikke køre træt i det..  

Anmeld

12. juli 2012

Dot D

sådan, flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.