Aktivitet i maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Musen5

hmm... undre mig lige lidt.... hvornår er det man SKAL kunne mærke forster bevægelser hver dag fra??????

Er pt 22+4 og har kunnet mærke lillemanden hver dag de sidste ca 14 dage.. men idag er der godt nok ikk rigtig det store igang derinde.....

Øv altså.... skal jeg til at ringe til jdm og evt ind og blive tjekket???

Hva sys i dejlige og kloge quinder herinde?

/Musen5 22+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

SaNiNa

jeg har kunne mærke liv hverdag siden uge 20, og der er da osse dag hvor han ikke er aktiv før om aften når jeg kommer ind og ligge...

jeg ville nok vente lidt enden jeg ringede til jordemoderen for dit barn kan jo osse være træt i dag...
men føler du, du har behov for at ringe så heller ring...

prøv at drik en glas rigtig kold vand det plejer at hjælpe her eller skubbe lidt til maven

Anmeld

6. maj 2009

Stumpen

Jeg mærkede også liv sent og mener at jdm sagde til mig at fra uge 24 skulle jeg kunne mærke den dagligt... Med Mathilde var jeg vildt nervøs, så snart jeg ikke synes jeg havde mærket hende længe, så smed jeg en halv liter vand i fryseren, så det blev rigtig koldt.. Lagde mig på sofaen og drak det og så skl jeg live for at der kom liv
Anja 32+5

Anmeld

6. maj 2009

vanessa

Fra uge 21 mærke jeg kun hendes små puf, samt der kunne godt gå dagen før jeg mærke hende igen.
men alt var som det skulle være.
Det kan måske være at din moderkage lige nu ligger foran så mærker man ikke så meget, men barne er meget aktiv alligevel.
nu skal jeg love for at hun sparker..kan godt mærke hun er blevet stærker.
Har også hørt at et glas koldt vand skulle være godt.
Eller man ligger ned .

Anmeld

6. maj 2009

Musen5

Min moderkage ligger foran, men jeg har kunne mærke ham hver dag siden uge 19 så vidt jeg husker.... han sparker oftest i højre side

/Musen5 22+4

Anmeld

6. maj 2009

vanessa

men der kan godt være nogle stille perioder ..hvor han har brug for at sove noget mere...end at være aktiv.
så kunne det være du først mærker lidt til ham når du skal sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.