Gravid?? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

kendraontop

Hej piger. 

Jeg havde min 1 mens dag d. 4 juni og forventede min mens igen her d. 1 Juli. Den er så ikke dukket op, så den er udeblevet i 11 dage. Jeg har haft ubeskyttet sex, så tog en test får 3 dage siden og den var negativ. Tog også en dag og den er også negativ. 

Min kæreste mener dog ikke selv at hans sæd virker, da han har været ude i noget hash misbrug (det er dog slut). Men min mens går aldrig mere end 2-3 dage over tid. 

Jeg har været gravid før, så ved nogenlunde hvordan ens krop forandre sig, men ingen graviditet er den samme. Nu har jeg så sat med ømmebryster i 6 dages tid, kvalme, meget lidt rygsmerter og mine bryster forandre sig gevaldigt.

Er der en chance for graviditet når testen stadig er negativ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

AnthonsMor

Jeg synes absolut du skal tage til din læge og få dem til enten at lave en gynækologisk undersøgelse på dig eller lave en alm. graviditetstest..

Jeg har hørt om mange der ikke har kunnet teste sig positive på en test før de var flere måneder henne, uden der var nogle problemer med barnet..

Men held og lykke i hvert fald

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Ella

kendraontop skriver:

Hej piger. 

Jeg havde min 1 mens dag d. 4 juni og forventede min mens igen her d. 1 Juli. Den er så ikke dukket op, så den er udeblevet i 11 dage. Jeg har haft ubeskyttet sex, så tog en test får 3 dage siden og den var negativ. Tog også en dag og den er også negativ. 

Min kæreste mener dog ikke selv at hans sæd virker, da han har været ude i noget hash misbrug (det er dog slut). Men min mens går aldrig mere end 2-3 dage over tid. 

Jeg har været gravid før, så ved nogenlunde hvordan ens krop forandre sig, men ingen graviditet er den samme. Nu har jeg så sat med ømmebryster i 6 dages tid, kvalme, meget lidt rygsmerter og mine bryster forandre sig gevaldigt.

Altså må lige komentere på at din kæreste ikke mener han "virker" det er simpelthen for tosset og lave sådan en vurdering selv For kender mange der har haft misbrug som har børn idag

Og hvis det er grunden til at i ikke beskytter jer, ville jeg skynde mig at begynde på det, hvis i ikke ønsker barn ( hvilket jeg ikke lige kunne forstå om i enlig ønsker eller ej)

Men selvfølgelig kan du være gravid, mange kan ikke teste positiv så tideligt..... 

Anmeld

12. juli 2012

Tona

kendraontop skriver:

Hej piger. 

For det første så kan din kærestes sæd sagtens virke selv om han tidligere har haft en hash misbrug.

For det andet så er der jo nogle, som ikke tester positiv før de er længere henne, eller slet ikke tester positiv på tests. Du kan evt høre din læge ad om du ikke kan blive henvist til at få taget en blodprøve der kan afklare det.

Anmeld

12. juli 2012

DitteFisk

Hvorfor skulle hans sæd ikke virke pga det? Hvis han ikke har fået det undersøgt, så er det da underligt at tro man bare kan have ubeskyttet sex..

Nå men, jeg vil også foreslå at du tager til lægen. 

Ved ikke om i ønsker barn, men håber på det bedste for jer uanset

Anmeld

12. juli 2012

kendraontop

Tak for svarene. Vi ønsker ikke barn ligenu, men hvis jeg er gravid, så tager vi imod hende/ham med åbne arme. Det er bare frusterende ikke at vide hvad vi skal forholde os til.

Ang. Hans sæd, så mener jeg også at det kan virke fint. Men han mener jo han ikke kan. Der måtte jeg også rette ham! 

Jeg må jo prøve at ringe til min læge, da jeg virkelig føler der er en lille bandit inde i mig :-)

Anmeld

13. juli 2012

natashalarsen

kendraontop skriver:

Hej piger. 

Min eks røg men vi er da gravide han røg meget men det virkede da ,;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.