Har brug for inspiration.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

Godaften

Skriver som anonym, da dette er beregnet som en overraskelse.

Sagen er den at min søster er gravid, men ikke har så mange midler selv at gøre godt med.
Derfor vil jeg og vores mor holde et babyshower (staves??) for hende, og invitere hendes veninder.
Vi havde tænkt os at invitere til kl 12, men så er det vi lige mangler den kreative hjerne. Skal vi lave sanwich, bage kage, måske små søde muffins, eller hvad synes i??

Har i nogle gode ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Godaften

Skriver som anonym, da dette er beregnet som en overraskelse.

Sagen er den at min søster er gravid, men ikke har så mange midler selv at gøre godt med.
Derfor vil jeg og vores mor holde et babyshower (staves??) for hende, og invitere hendes veninder.
Vi havde tænkt os at invitere til kl 12, men så er det vi lige mangler den kreative hjerne. Skal vi lave sanwich, bage kage, måske små søde muffins, eller hvad synes i??

Har i nogle gode ideer??

Vi holdte babyshower for en veninde, som også er herinde for en måneds tid siden..
Vi havde så meget ´mad da vi lavede det som brunch tema.
Vi havde:
Boller med pålæg, juice, varmleverpostej med tilbehør, rygbrød, pælsehorn, pizzasnegle og selvfølgelig lækker kage.

Menhvis i bare er ude i at skulle servere en lille ting så synes jeg klart i skal lave nogle lækre mini muffins.

Anmeld

12. juli 2012

smokin

Sød tanke, måske jeg kommer for sent med mine input. 

Min mand holdte et babyshower for mig på en billig restaurant hvor vi spiste brunch. Men derhjemme kunne det sagtens være. Det er tanken der tæller jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.