Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Lullaby

Jamen jeg steg på vægten idag og fik mig noget af en overraskelse. 16 uger henne og har taget 700 gram på. Eimen altså. Så måtte jeg lige have mig en stor flødeis til at fejre det med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Jamen jeg steg på vægten idag og fik mig noget af en overraskelse. 16 uger henne og har taget 700 gram på. Eimen altså. Så måtte jeg lige have mig en stor flødeis til at fejre det med

Hej fantastisk at du ikke har taget mere på

Jeg er 17 uger henne og har taget 5 kg på men det er nok godt nok

Knus Nana

Anmeld

12. juli 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Hej fantastisk at du ikke har taget mere på

Jeg er 17 uger henne og har taget 5 kg på men det er nok godt nok

Knus Nana

Ork ja  Kan huske med den sidste at jeg tog 15 kg på inden uge 25  Så stod vægten bare stille de sidste mange uger.

Anmeld

12. juli 2012

FamilenStorm

Lullaby skriver:

Snyd...

Jeg er 15+5 oh har rundet 3,5kg... :-)

Anmeld

14. juli 2012

_-Kathrine-_

Jeg er også 16 uger henne og kun et enkelt kg indtil videre
Og jeg holder absolut ikke igen

Anmeld

14. juli 2012

ørneulf

Jeg er i 16 uge og har tabt 1,2 kg men har også været voldsomt plaget af kvalme. Har det dog ikke hele tiden mere men ca. 2 gange om ugen og hurra hvor er det skønt ikke at have det konstant.

Bebsen er dog helt som den skal og tror kg'erne kommer på i løbet af de næste par mdr.

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

ørneulf skriver:

Jeg er i 16 uge og har tabt 1,2 kg men har også været voldsomt plaget af kvalme. Har det dog ikke hele tiden mere men ca. 2 gange om ugen og hurra hvor er det skønt ikke at have det konstant.

Bebsen er dog helt som den skal og tror kg'erne kommer på i løbet af de næste par mdr.

Jeg er 18+5 idag og har taget 4 kilo på indtil videre 

Anmeld

28. juli 2012

Asti83

Puh - jeg syns kiloen er væltet ind over mig denne gang- tror jeg er oppe på 6-7 kilo efterhånden, og om aftenen et par mere :-S  

Anmeld

28. juli 2012

Asti83

Jeg er 21+6 idag..

Anmeld

28. juli 2012

Asti83

Jeg er 21+6 idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.