afslag på samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

hvis man fik afslag på samvær hvornår kan man søge om det igen ved at for nogle år siden skulle der gå to år inden man måtte søge igen men hvad siger lov nu om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Pige2009

Godt spørgsmål

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Godt spørgsmål

ja 

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

Anonym skriver:

hvis man fik afslag på samvær hvornår kan man søge om det igen ved at for nogle år siden skulle der gå to år inden man måtte søge igen men hvad siger lov nu om det..

ville ringe til dem der står for det, kommunen eller statsforvaltningen og hører ad.. de ved bedst

Anmeld

12. juli 2012

wamse

Jeg ved at der har været lovforslag oppe omkring ændring af proceduren indenfor området, men ved ikke om det er vedtaget. Det betyder, at der skal være væsentlige ændringer i de forhold som gav afslag, for at man igen kan søge samvær.

Det er nemlig en ændring, som forhåbentlig kan hjælpe her i forhold til ro omkring min datter.

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg ved at der har været lovforslag oppe omkring ændring af proceduren indenfor området, men ved ikke om det er vedtaget. Det betyder, at der skal være væsentlige ændringer i de forhold som gav afslag, for at man igen kan søge samvær.

Det er nemlig en ændring, som forhåbentlig kan hjælpe her i forhold til ro omkring min datter.

den træder i kraft d 1 oktober 2012  

Anmeld

12. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

den træder i kraft d 1 oktober 2012  

Der har vi nok været slæbt i amtet igen så, for min eks bliver snart løsladt. Men så er der da håb forude

Men hvor har du set henne at det er gået igennem? For jeg kunne nemlig ikke finde det nogle steder.

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Der har vi nok været slæbt i amtet igen så, for min eks bliver snart løsladt. Men så er der da håb forude

Men hvor har du set henne at det er gået igennem? For jeg kunne nemlig ikke finde det nogle steder.

du kan bare google nyforældreansvarlov 2012 så kommer alt op og det har været i tv for nogle mdr siden..tænker også at inden oktober bliver vi indkald til amtet også

Anmeld

12. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

du kan bare google nyforældreansvarlov 2012 så kommer alt op og det har været i tv for nogle mdr siden..tænker også at inden oktober bliver vi indkald til amtet også

Så fandt jeg det endeligt

Tak for oplysningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.