Nogle der kender til en Mopperenser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Miss-86

Jeg sidder på nettet og ser på en mopperenser, jeg har længe godt kunne tænke mig en.

Men inden jeg køber den, ville jeg høre jer ad, om I har kendskab til sådan en? Og hvad jeres mening af den er ?
Jeg synes det er rigtig smart, at man ikke skal stå og vride klude og at man damper bakterierne og snavset væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

RiUL

Ved ikke hvad en mopperenser er

Men vi har en damper, fra Nilfisk - hvor den damper med 140 grader varmt vand/damp, det er super smart - og så slipper man for kemikalier på gulvet når den lille ligger og møsser med gulvet hehe

Anmeld

20. juli 2012

Miss-86

RiUL skriver:

Men vi har en damper, fra Nilfisk - hvor den damper med 140 grader varmt vand/damp, det er super smart - og så slipper man for kemikalier på gulvet når den lille ligger og møsser med gulvet hehe

Ja, det er også sådan en jeg tænker på

Er den effektiv?

Anmeld

20. juli 2012

Miss-86

RiUL skriver:

Er den effektiv?

Anmeld

20. juli 2012

RiUL

Miss-86 skriver:

Er den effektiv?

Ja! Den fjerner jo alle bakterier og skidt Og desuden kan jeg slet ikke fordrage lugten(duften) af sådan noget Ajax gulv vask

Tror vi gav omkring 1000 kroner for vores, det er den lille af Nilfisk's, og vi har ikke brug for en større

Anmeld

20. juli 2012

Miss-86

RiUL skriver:

Ja! Den fjerner jo alle bakterier og skidt Og desuden kan jeg slet ikke fordrage lugten(duften) af sådan noget Ajax gulv vask

Tror vi gav omkring 1000 kroner for vores, det er den lille af Nilfisk's, og vi har ikke brug for en større

Okay, jamen så må det være sådan en jeg skal eje..

har også en Nilfisk støvsuger og det er simpelthen bare det bedste.

Hvor har I købt den henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.