Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja hvd ville i gøre, hvis hvergang en 3 årig blev irettesat, sagde det skal du ikke blande dig i. ?? Jeg dør snart, vi har min kærestes børn samt mit barn på ferie.. Jeg høre ikke andet hvergang enten jeg eller kæresten siger nej, eller det må du ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Ingen ????

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

......

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

forstår ikke spørgsmålet .... 

det er den 3årige der siger du ikke skal blande dig eller ?

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

forstår ikke spørgsmålet .... 

det er den 3årige der siger du ikke skal blande dig eller ?

Ja når hun får et nej, eller afvide at det hun gør er forkert, vender hun sig om og siger : det skal du ikke blande dig i.. Da mit barn var i den alder, sagde han aldrig sådan.

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Ja når hun får et nej, eller afvide at det hun gør er forkert, vender hun sig om og siger : det skal du ikke blande dig i.. Da mit barn var i den alder, sagde han aldrig sådan.

hmmm ... jeg ville sige så længe du er i vores hjem er det vores regler der gælder 

Anmeld

11. juli 2012

TeamRocket

'Jeg ville nok sige, at jo det skal jeg, det er mit ansvar som den voksne her i huset' Og så ellers bare lade det fare- det er sjældent de 3 åriges skyld at de er møgirriterende- det har de gerne fra deres forældre. Nogle af de mest irriterende samtaler jeg har haft med min datter- er når hun bruger sætninger hun har hørt mig sige. Man skal virkelig passe på for selv de små poder har store øre og fantastisk hukommelse

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

'Jeg ville nok sige, at jo det skal jeg, det er mit ansvar som den voksne her i huset' Og så ellers bare lade det fare- det er sjældent de 3 åriges skyld at de er møgirriterende- det har de gerne fra deres forældre. Nogle af de mest irriterende samtaler jeg har haft med min datter- er når hun bruger sætninger hun har hørt mig sige. Man skal virkelig passe på for selv de små poder har store øre og fantastisk hukommelse

Det siger vi også hver gang. I dag bes hun også min søn, hvor jeg sagde at det ville jeg ikke have osv dertil sagde hun også bare det skal du ikke blande dig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.