Weight Watchers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

channie-g

LeneKE skriver:

Halløjsa

Er der nogle af jer, der går til weightwatchers? Som måske kunne have lyst til at "følges ad" herinde på baby.dk?

Det kunne være rigtig godt at dele opskrifter, tips og så videre

MVH LeneKE

da var da en super ide, jeg startede på WW d. 10 maj og har nået 7,5 kg på programmet, ialt (startede lidt for mig selv den 7 april og frem til 10 maj) har jeg nået 11 kg... går til vejning en gang om ugen... hvor i landet går du/i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

twinboys

LeneKE skriver:

Halløjsa

Er der nogle af jer, der går til weightwatchers? Som måske kunne have lyst til at "følges ad" herinde på baby.dk?

Det kunne være rigtig godt at dele opskrifter, tips og så videre

MVH LeneKE

Jeg er med.... Jeg starter nemlig op imorgen... Majbritt

Anmeld

29. juli 2012

LeneKE

channie-g skriver:

da var da en super ide, jeg startede på WW d. 10 maj og har nået 7,5 kg på programmet, ialt (startede lidt for mig selv den 7 april og frem til 10 maj) har jeg nået 11 kg... går til vejning en gang om ugen... hvor i landet går du/i

Jeg går i Fredericia

Kan man ikke lave en lukket gruppe for os, der går til ww? Det kunne være meget fedt at kunne skrive hvor meget man har tabt sig i løbet af ugen og dele opskrifter osv?

Anmeld

29. juli 2012

channie-g

LeneKE skriver:

Jeg går i Fredericia

Kan man ikke lave en lukket gruppe for os, der går til ww? Det kunne være meget fedt at kunne skrive hvor meget man har tabt sig i løbet af ugen og dele opskrifter osv?

pas er ikke så inde i hvad man kan og ikke kan på denne side må jeg indrømme, men kunne da være lidt rart hvis man kunne

Anmeld

29. juli 2012

GitteC78

Jeg starter op i morgen, jeg går dog ikke til vejning, da jeg vejer mig herhjemme....

Jeg har været til det før, så har en del op det især Kogebøger

Anmeld

30. juli 2012

MinWilliam

Jeg er startet op idag igen efter 5 ugers ferie fra vægt vogterne..

Jeg går i Holstebro...

Ellers kan man da lave en lukket gruppe på facebook.. Hvis vi alle er på facebook...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.