Maven er blevet mindre (7 uger henne) - er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

Godaften allesammen

Er det normalt, at maven bliver mindre her i starten?

Tager mavebilleder hver uge, og i sidste uge var den rigtig flot og havde samme størrelse, som da jeg var 20 uger henne sidst, men i dag er den en del mindre når jeg sammenligner billeder?

Er det helt normalt?

Skal heldigvis til ts i morgen, så bliver simpelthen så spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Godaften allesammen

Tager mavebilleder hver uge, og i sidste uge var den rigtig flot og havde samme størrelse, som da jeg var 20 uger henne sidst, men i dag er den en del mindre når jeg sammenligner billeder?

Er det helt normalt?

Jeg er i 13'ne uge og jeg har kun tabt mig. Har målt mig diverse steder og det er kun varmen der er vokset i centimeter.. Maven har taget lidt form, men det svinger dag for dag og tidspunkt for tidspunkt hvor "stor" den er..

Anmeld

11. juli 2012

FruK

Hvis den er så stor i uge 7, mon ikke det så mest er fordi den har været oppustet?

Min var meget oppustet i starten. Den skifter også stadig meget - bare fra morgen til aften. Tror ikke du skal være bekymret over det. 

Anmeld

11. juli 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Godaften allesammen

Er det helt normalt?

Min faldte lidt da jeg kom til uge 10. Jeg tror det er meget normalt, da man istarten ikke rigtig er vokset sådan, men er oppustet. Jeg havde fået hormoner pga. reagensglasbehandling så jeg tænker at hos mig var det nok dem der var færdig med at hærge min krop

Håber alt ser godt ud til TS

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar - så er jeg lidt mere rolig

Den lille er jo også ret lille endnu, så kan jo ikke rigtig være derfor maven vokser, så min ikke jeg bare var meget oppustet i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.