Hormoner og arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Miss BananaHammock

Er der andre end mig der bryder helt sammen efter en hård dag hvor man er træt og måske har skulle tage nogle hårde beslutninger, eller man bare har været lidt mere udsat for brok fra ens ansatt/kollegaer etc. Ting man før sagtens kunne lade blive på arbejdspladsen, men som nu bliver taget med hele vejen hjem og forårsager et grædende sammenbrud når man træder ind af døren fordi det hele bare er for meget

Er lykkelig over at være gravid - men glæder mig også til at blive mig selv igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Noahmor

Miss BananaHammock skriver:

Er der andre end mig der bryder helt sammen efter en hård dag hvor man er træt og måske har skulle tage nogle hårde beslutninger, eller man bare har været lidt mere udsat for brok fra ens ansatt/kollegaer etc. Ting man før sagtens kunne lade blive på arbejdspladsen, men som nu bliver taget med hele vejen hjem og forårsager et grædende sammenbrud når man træder ind af døren fordi det hele bare er for meget

Er lykkelig over at være gravid - men glæder mig også til at blive mig selv igen

Vil bare lige sige at jeg fødte for halvandet år siden og er ikke blevet mig selv endnu. 

Men ja, de hormoner er nogen små sataner. 

Anmeld

11. juli 2012

Miss BananaHammock

Noahmor skriver:

Vil bare lige sige at jeg fødte for halvandet år siden og er ikke blevet mig selv endnu. 

Men ja, de hormoner er nogen små sataner. 

Så er det godt jeg skal have 12 mdr. barsel

Anmeld

11. juli 2012

Noahmor

Miss BananaHammock skriver:

Så er det godt jeg skal have 12 mdr. barsel

Ja, så har du lidt tid til at blive dig selv. :-) Havde 13 måneders barsel og det var fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.