Erfaringer med Polisport boodie/bilby cykelstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.877 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

signe.

Vi er i gang med at kigge efter cykelstol til laurits da han endnu ikke må sidde i den trailer vi har til Hasse. Vi er faldet over to modeller fra Polisport, men er meget i tvivl om hvilken model det skal være. Boodien har ergonomisk støtte så der er plads til at barnet har cykelhjelm på, men det har alle stole vel plads til? Bilbyen har 5 punkts sele og puder ved skuldrene....

Nogle der har en af disse modeller eller kender nogen der har som vil ØSE ud af deres erfaringer?? Vil germe bestille den inden 20 timer for så har vi den til weekenden

Kom hid!

Signe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

signe.

det øverste er boodien og det nederste er bilby...

Anmeld

11. juli 2012

signe.

Søger virkelig nogle erfaringer, da jeg synes det er en jungle at bevæge mig rundt i.. Det skal helst være en af disse to stole da de er rimelig i prisen og den skal kun bruges i et halvt år til Laurits kan sidde sammen med Hasse i traileren...

Anmeld

11. juli 2012

JuniMama

Mener at Bilby vandt bedst i test her i 2012, så hvis valget står mellem de to du nævner ville jeg vælge den! Det er også meget nemmere med 5-punkts selen. En 3-punkts sele skal ned over hovedet med cykelhjelm på og det er noget være bøvl!!!

Ellers vil jeg anbefale Yepp, rigtig lækker stol som børnene sidder godt i, men den er så også en del dyrere end Bilby'en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.