Spørgsmål til kørepose!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Frøken J.

Er den her god? Til prisen - har ikke mange penge

Og vigtigst: Ved i om der er plads til 5 punktssele? altså om man kan bruge den i klapvogn og stadig spænde barnet fast??

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11137

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Er den her god? Til prisen - har ikke mange penge

Og vigtigst: Ved i om der er plads til 5 punktssele? altså om man kan bruge den i klapvogn og stadig spænde barnet fast??

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11137

Jeg mener at lige som i de fleste andre poser er der vist hvor man ska lave hul til selen.. Vi har en sleep bee fra bilka til Laura og der var hul i men i voksi ska man selv lave det

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Jeg mener at lige som i de fleste andre poser er der vist hvor man ska lave hul til selen.. Vi har en sleep bee fra bilka til Laura og der var hul i men i voksi ska man selv lave det

Er slee bee god?? den er jo endnu billigere

Anmeld

11. juli 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Er slee bee god?? den er jo endnu billigere

Ja den er nemlig billig Vi er rigtig glade for den, der er to dyner med til den så man kan gøre den tyk og tynd hvilket er rigtig rart..

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Ja den er nemlig billig Vi er rigtig glade for den, der er to dyner med til den så man kan gøre den tyk og tynd hvilket er rigtig rart..

Det er også bare fordi Rose kun vil sove lur i klapvognen, og der er jo ingen god madras, så tænker hun kunne ligge blødere i sådan en

Anmeld

11. juli 2012

Laulund87

Jeg ville "nøjes" med en Slee Bee. Har hørt den er meget god til prisen og den er jo overkommelig

Maria har aldrig ville sove i de der poser så vi måtte undvære og det kunne vi altså sagtens. Så modsat mange andre, synes jeg den er overflødig Rose er jo også meget varm så jeg kunne forestille mig at selv med lidt tøj på, ville det være for varmt for hende.. Men det er jo svært at sige

Anmeld

11. juli 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Det er også bare fordi Rose kun vil sove lur i klapvognen, og der er jo ingen god madras, så tænker hun kunne ligge blødere i sådan en

Ja helt sikkert den er lækker blød syntes jeg.. Den er bare for varm til Laura nu her så hun sover med alm dyne nu her også bruger hun den når der er lidt koldere

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg ville "nøjes" med en Slee Bee. Har hørt den er meget god til prisen og den er jo overkommelig

Maria har aldrig ville sove i de der poser så vi måtte undvære og det kunne vi altså sagtens. Så modsat mange andre, synes jeg den er overflødig Rose er jo også meget varm så jeg kunne forestille mig at selv med lidt tøj på, ville det være for varmt for hende.. Men det er jo svært at sige

Måske også mere til senere hen på året! Det er bare fordi hun jo kun vil sove lur i klapvogn, og der er ikke noget blødt at ligge på, så jeg tænkte det kunne være en god idé. Også til når vi en gang ud i fremtiden får en mere, for jeg kunne godt have brugt den sidste vinter!

Anmeld

11. juli 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Måske også mere til senere hen på året! Det er bare fordi hun jo kun vil sove lur i klapvogn, og der er ikke noget blødt at ligge på, så jeg tænkte det kunne være en god idé. Også til når vi en gang ud i fremtiden får en mere, for jeg kunne godt have brugt den sidste vinter!

Okay

Anmeld

11. juli 2012

Maja_4000

Vi havde en Duniduo (indtil den blev stjålet i december) , og vi var SUPER glade for den !! Caroline havde bare almindelig tøj , hue og vanter på og hun var altid tilpas varm

Der er kun huller til en barnevognssele , men i de fleste klapvogne kan man sætte sådan en i , i stedet for den der følger med .. 

Herfra (; 

Vi købte den også hos tøjbamsen , og de har bare givet super service

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.