Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha, du mangler en svarmulighed: Jeg cykler aldrig
FrkT skriver: Ha ha, du mangler en svarmulighed: Jeg cykler aldrig
Hahaha
jeg gør det ALTID... jeg bor i københavn og hvis ikke man signalere, er man DOOMED.. så bliver man fræset ned bagfra eller indenom..
Maja_4000 skriver:
Tror det er signalere aldrig der kommer tættest på... for det kommer an på situationen... Bortset fra når jeg skal til venstre... Er bange for at billisterne kører min hånd/arm af... så der kører jeg lige over, vender cyklen og lige over...
Når jeg cykler inde i byen signalerer jeg altid (måske lige undtagen den med rundkørslen hvor man skal fortsætte)
Ude på landet (hvor jeg kommer fra), signalerede jeg stort set aldrig - kun hvis der kom en bil eller hvis der cyklede nogen bag mig.
Isabella_mor skriver: jeg gør det ALTID... jeg bor i københavn og hvis ikke man signalere, er man DOOMED.. så bliver man fræset ned bagfra eller indenom..
Vidste slet ikke man skulle have venstre arm ude mens man kørte rundt i en rundkørsel?
Chel1992 skriver: Vidste slet ikke man skulle have venstre arm ude mens man kørte rundt i en rundkørsel?
Det tror jeg heller ikke at man skal Men har set en del gøre det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128