Er du ved at være klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Marlene.B

Hej alle sommerfødende.
Jeg sidder her med 29 dage tilbage og glæder mig bare til at få maven væk og se min pus. Jeg ved ikke hvad det er, så derfor er meget spændt.
Har haft det fint lige bortset fra mega halsbrand den sidste måned (gode forslag til at afhjælpe dette modtages gerne) drikker meget mælk.
Er du ellers klar? Tasken til sygehuset pakket? Vognen købt? Tøjet vasket og lagt på plads?
Håber i har det godt.
Knuz herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Stumpen

Det er ved at være tæt på og endnu tættere hvis du er en f dem der føder 14 dage før

Vognen er købt (vi kunne desværre ikke genbruge den fra Mathilde -mage til L%¤# skal man da lede længe efter :-( )
Jeg har været ude og købe lidt baby tøj, da det meste vi har er lyserødt og hvis det nu er en dreng, så skal jeg lige være sikker på at vi har tøj nok, så han kan have tøj på kroppen nogle dage, hvis noget skulle ske, så det tager nogle dage inden jeg kommer på højkant, for faren tør jeg ikke sende afsted

Men nej, intet er klart endnu (har så også 8 uger) endnu og gik over tid (og blev sat i gang), så iflg. jdm er der stor sandsynlighed for at man går over tid igen..

Vi er så også rimelig tæt på at blive tilbudt en lejlighed, -det er et bo, hvor arvingerne er ved at tage det de vil have, så boligforeningen kunne ikke sige hvornår vi blier den tilbudt -andet end at det kan blive med en månedsvarsel, så måske 1. juni, 15.juni og frygter selvfølgelig at det bliver den 1.juli, da jeg har termin 26.juni..

Nå men det blev en lang smøre..

Anmeld

6. maj 2009

vanessa

Her hos mig ....er barnevogn, ammepude, sengerand, pulsehynde, pulstaske
købt ind.....
Der er blevet malet lyserødt i hendes nye værelse, men resten må vente lidt endnu for vi skal lige havede overstået en flytning d. 15 maj.
Så der bliver masser at tid til at køber mere ind og sætte på plads.
Glæder mig til at ordne hendes værelse...

Så har jeg lige 8 uger endnu, så håber da jeg når det hele inde hun kommer til verden...
Men jeg vil pakke taske og lift til sygehuset i starten af juni mdr.

Anmeld

7. maj 2009

Lone Jakobsen

har også 8 uger tilbage, så mangler en del endnu.
babytøjet er købt ind, men ikke vasket eller sorteret. værelset står klar med ny malede vægge, og tingene er samlet, men dynen ligger stadig i sin indpakning.
vi mangler barnevogn, autostol, bleer, babyshampo osv
de sidste ting venter jeg lige lidt med at ordne. jeg har først termin den 29 juni og plejer at gå over, så tror jeg har rigeligt med tid endnu.
tasken til sygehuset kan jeg godt vente til aller sidste øjeblik med at pakke.

Anmeld

8. maj 2009

SaNiNa

Her er vi helt klar og har været det længe... der har været så meget med min graviditet at jeg bare hvade behov for at alt var klar... mangler dog nogle engangsvaskeklude, men har 14000 vådservietter så det haster ikke hvis han når at komme enden.

det eneste vi ikke har hjemme er barnevognen men den er købt og står bare i butikken (overtro)
Jeg selv tror jeg fødder om ikke så længe de alle de kræftige plukver jeg har men, så skal det sikkert vise sig at jeg gå 14 dag over tid.

Har 28 dag tilbage til termin i dag.

Anmeld

18. maj 2009

Stefanie

Hej

Jeg har 39 dage tilbage idag,
så det er ikke særlig langt tid jeg glæder mig heeelt vildt
Jeg har stort set alt, det eneste jeg mangler er nogle ammebh'er,
sys det giver en ro inden i når man ved at det hele er på plads.

Hilsen Stefanie

Anmeld

19. maj 2009

Harfeletten

Jeg er i uge 36+1, og tror veerne er gået igang .. Har siden ved 20'tiden i aftes haft meget kræftige smerter ca. hvert kvarter, nu er det så ca. hvert 10. minut.

Barnevogn, lift, autostol, tøj - You name it - Alt er klar .. Vuggen er dog ikke redt (gammel overtro) det må vente til han kommer hjem.

Anmeld

19. maj 2009

SaNiNa

M.Stryhn skriver:

Jeg er i uge 36+1, og tror veerne er gået igang .. Har siden ved 20'tiden i aftes haft meget kræftige smerter ca. hvert kvarter, nu er det så ca. hvert 10. minut.

Barnevogn, lift, autostol, tøj - You name it - Alt er klar .. Vuggen er dog ikke redt (gammel overtro) det må vente til han kommer hjem.

uuuh har du født?

finger og håber du har det godt....

Anmeld

20. maj 2009

Harfeletten

Sanne skriver:

uuuh har du født?

finger og håber du har det godt....

Nej jeg har desværre ikke født endnu
Jeg blev sendt hjem fra fødegangen med den besked om at jeg skulle komme igen når det var 4 minutter mellem veerne, eller hvis vandet gik - Så der kan gå lang tid endnu.
Der er lige nu 7-8 minutter mellem veerne.

Anmeld

20. maj 2009

SaNiNa

M.Stryhn skriver:

Nej jeg har desværre ikke født endnu
Jeg blev sendt hjem fra fødegangen med den besked om at jeg skulle komme igen når det var 4 minutter mellem veerne, eller hvis vandet gik - Så der kan gå lang tid endnu.
Der er lige nu 7-8 minutter mellem veerne.

øv øv træls min plukver er godt nok osse tiltaget her de sidste par dage men de er på ingen måder reglmæssige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.