Det er ved at være tæt på og endnu tættere hvis du er en f dem der føder 14 dage før

Vognen er købt (vi kunne desværre ikke genbruge den fra Mathilde -mage til L%¤# skal man da lede længe efter :-( )
Jeg har været ude og købe lidt baby tøj, da det meste vi har er lyserødt og hvis det nu er en dreng, så skal jeg lige være sikker på at vi har tøj nok, så han kan have tøj på kroppen nogle dage, hvis noget skulle ske, så det tager nogle dage inden jeg kommer på højkant, for faren tør jeg ikke sende afsted

Men nej, intet er klart endnu (har så også 8 uger) endnu og gik over tid (og blev sat i gang), så iflg. jdm er der stor sandsynlighed for at man går over tid igen..
Vi er så også rimelig tæt på at blive tilbudt en lejlighed, -det er et bo, hvor arvingerne er ved at tage det de vil have, så boligforeningen kunne ikke sige hvornår vi blier den tilbudt -andet end at det kan blive med en månedsvarsel, så måske 1. juni, 15.juni og frygter selvfølgelig at det bliver den 1.juli, da jeg har termin 26.juni..
Nå men det blev en lang smøre..
Anmeld