Hjælp til uddannelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

bobbles

ja det var meningen at jeg skulle starte i erhvervspraktik i september men henblik på at komme ind på sopu skolen til april, men nu har jeg trukket lidt i land, tror ikke jeg har psyken til det med de ældre.

Så søger hjælp til en uddannelse, jeg kan godt lide at have med mennesker at gøre, og kan også godt lide at arbejde med computere.

Jeg har ingen gymnasiel uddannelse såsom hf, hg eller ligende.

Og det må gerne være en uddannelse som er nogenlunde god lønnet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

LilleChelle

Lige for at slå fast - så er en HG IKKE en gymnasiel uddannelse  

- Udover det, så ville jeg tage et par år på VUC, og få taget en HF eksamen - den skal du bruge til nærmest alt nu om dage. 

Anmeld

11. juli 2012

come2

Frøken Christiansen skriver:

ja det var meningen at jeg skulle starte i erhvervspraktik i september men henblik på at komme ind på sopu skolen til april, men nu har jeg trukket lidt i land, tror ikke jeg har psyken til det med de ældre.

Så søger hjælp til en uddannelse, jeg kan godt lide at have med mennesker at gøre, og kan også godt lide at arbejde med computere.

Jeg har ingen gymnasiel uddannelse såsom hf, hg eller ligende.

Og det må gerne være en uddannelse som er nogenlunde god lønnet  

Pædagog

Lægesekretær

Kontorassistent

Rigtig mange uddannelse kræver "desværre" Gym, Hf eller lign.

Men du ka' jo tage det meste på enkeltfag.

Anmeld

11. juli 2012

bobbles

er der nogen der så kan fortælle mig om man kan søge om at få løn hvis man tager en hf uddannelse eller gymnasiet?  da jeg jo også har to små børn så kan ikke leve af su

Anmeld

11. juli 2012

come2

er der nogen der så kan fortælle mig om man kan søge om at få løn hvis man tager en hf uddannelse eller gymnasiet?  da jeg jo også har to små børn så kan ikke leve af su

Det kan du ikke.

Men du kan tage su lån

Anmeld

28. juli 2012

LilleChelle

Du kan lige som alle os andre, få SU. Og så kan du få SU-lån + supplerende SU-lån til forsørgere. 

Det giver:  

SU: 5662 kr. pr. måned

SU-lån: 2897 kr. pr. måned

Forsørger SU-lån: 1450 kr. pr. måned. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.