Mænd og navne !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Schonert

Iiih ha! vi hade fundet et navn få laaang tid siden, og jeg ELSKER stadig det navn ( navnet er hemmliget ) - og så kommer min kæreste her få nogen dage siden, og siger Jeg ved ikke helt om jeg synes det skal være det navn alligevel!! .. IIIIIH HAA !!!!
Endlig hade vi fundet et navn - der både er pænt på dansk og engelsk, som ikke var taget af familie og han kunne udtale. 

Så skal vi i gang igen. Jeg MAGTER DET IKKE ! ;/

Så de damer her i nave forslag? Må ikke være: Noah, Jonathan, Christoffer, Benjamin, Sebastian, Jack, William, og Jacob

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

AnonymAnonym

Schonert skriver:

Iiih ha! vi hade fundet et navn få laaang tid siden, og jeg ELSKER stadig det navn ( navnet er hemmliget ) - og så kommer min kæreste her få nogen dage siden, og siger Jeg ved ikke helt om jeg synes det skal være det navn alligevel!! .. IIIIIH HAA !!!!
Endlig hade vi fundet et navn - der både er pænt på dansk og engelsk, som ikke var taget af familie og han kunne udtale. 

Så de damer her i nave forslag? Må ikke være: Noah, Jonathan, Christoffer, Benjamin, Sebastian, Jack, William, og Jacob

Hvorfor må vi ikke vide navnet, nu hvor han alligevel ikke skal hedde det? - Hvad med mike det både pænt på dansk/engelsk - eller gustav og anton?

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Schonert skriver:

thomas? 

adam

daniel 

?

Anmeld

11. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Schonert skriver:

Sådan er mænd bare, og kæresten herhjemme har også mærkelige regler for navne til vores kommende barn.

F.eks.
- Det må ikke slutte på "s" da kærestens efternavn slutter på "s", det syntes han lyder åndssvagt. Vores barn skal have kærestens efternavn.

- Der må ikke være 2 navne med bindestreg, ja eller bare 2 navne. Hvis det blev en pige så elsker jeg f.eks. Sofie Amalie som pigenavn, men nej nej..

-  Navnet må ikke være for langt og have for mange stavelser.

Syntes det er dybt åndssvagt og han får jo heller ikke trumfet disse ting igennem og vi er da også blevet enige om navne nu - men alligevel. Mænd er dumme 

Anmeld

11. juli 2012

Schonert

AnonymAnonym skriver:

Hvorfor må vi ikke vide navnet, nu hvor han alligevel ikke skal hedde det? - Hvad med mike det både pænt på dansk/engelsk - eller gustav og anton?

HVIS nu jeg kan overtage ham til vi kan beholde det! 
Jeg HÅBER stadig! .. men det ser desværre meget sort ud :/ piv ..  

Vi har sankket om Gustav - da det var en a mine farfars navne. Men Gustav fra tv3 har ødelægt navnet få os. Undskyld hvis det er ledt.  

Mike - er sødt navn, men det hedder min Onkel. 
Vi ville ikke have flere navne der allrede er i familien, Vores søn hedder det samme som min onkel - MEGET stor forvirring når vi alle er samlet. ( Det min søn hedder er familie navn - der gået i arv. )  

Anmeld

11. juli 2012

Schonert

serinasmor skriver:

thomas? 

adam

daniel 

?

Jeg er personlig vild med Daniel - Men kæresten synes det er en dårlig idé når en a vores nær venner hedder det, så ville han ikke have de andre bliver  pigefornærmet, over det. 

Thomas er nogen i kæresten familie der hedder. 
og Adam får mig til at tænke på filmen Adams æbler.

Men tak få nogen forslag ;D 

Anmeld

11. juli 2012

Schonert

Babymamma skriver:

Sådan er mænd bare, og kæresten herhjemme har også mærkelige regler for navne til vores kommende barn.

F.eks.
- Det må ikke slutte på "s" da kærestens efternavn slutter på "s", det syntes han lyder åndssvagt. Vores barn skal have kærestens efternavn.

- Der må ikke være 2 navne med bindestreg, ja eller bare 2 navne. Hvis det blev en pige så elsker jeg f.eks. Sofie Amalie som pigenavn, men nej nej..

-  Navnet må ikke være for langt og have for mange stavelser.

Syntes det er dybt åndssvagt og han får jo heller ikke trumfet disse ting igennem og vi er da også blevet enige om navne nu - men alligevel. Mænd er dumme 

Ja det er HELT vildt! - utroligt hvordan de kan komme op med de små regler over det. Som der en lille håndbog mænd har når de skal finde nave. 

Det er herre træls.

Anmeld

11. juli 2012

AnonymAnonym

Schonert skriver:

HVIS nu jeg kan overtage ham til vi kan beholde det! 
Jeg HÅBER stadig! .. men det ser desværre meget sort ud :/ piv ..  

Vi har sankket om Gustav - da det var en a mine farfars navne. Men Gustav fra tv3 har ødelægt navnet få os. Undskyld hvis det er ledt.  

Mike - er sødt navn, men det hedder min Onkel. 
Vi ville ikke have flere navne der allrede er i familien, Vores søn hedder det samme som min onkel - MEGET stor forvirring når vi alle er samlet. ( Det min søn hedder er familie navn - der gået i arv. )  

ja okay, kan godt se de med gustav fra tv3  griner.. 

håber du kan få ham overtalt alligevel

Anmeld

11. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Tobias
Isak
Daniel
David
Luka
Tristan
Arthur
Simon
Gabriel
Thomas
Jamie
Alexander

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. juli 2012

Schonert

AnonymAnonym skriver:

ja okay, kan godt se de med gustav fra tv3  griner.. 

håber du kan få ham overtalt alligevel

Mange tak - det håber jeg osse.
få det med at finde navn er HERRE svært !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.