Anbefal en Regnfrakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

MorDk

Nu har jeg fået gummistøvlerne i hus. Så mangler jeg bare en fed regnjakke. Hvilken en skal det være og hvorfor? Har selv lidt tænkt på en Lilla fra Danefæ... meeeen....

Kom med nogle bud. Og smid gerne et link eller et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

serinasmor

Nu har jeg fået gummistøvlerne i hus. Så mangler jeg bare en fed regnjakke. Hvilken en skal det være og hvorfor? Har selv lidt tænkt på en Lilla fra Danefæ... meeeen....

synes denneher er fin   og ikke så "regnfrakket"

http://www.miinto.dk/p-313689-regnfrakke-frakke-teflon-behandlet

men har ingen erfaring med den ... er nemlig selv på udkig efter regntøj og gummistøvler - da jeg intet har .. og det ser ud til vi skal til at lare at leve med skybrud hver 4. dag ... RETTELSE HVER DAG !!! for nu er der skybrud IGEN

kigger lige med

Anmeld

11. juli 2012

1974

Elsker min og datters danefæ regnjakke

Anmeld

11. juli 2012

Mor til L&S

MorDk skriver:

Jeg har en lang stribet fra Danefæ og er rigtig glad for den

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

serinasmor skriver:

synes denneher er fin   og ikke så "regnfrakket"

http://www.miinto.dk/p-313689-regnfrakke-frakke-teflon-behandlet

men har ingen erfaring med den ... er nemlig selv på udkig efter regntøj og gummistøvler - da jeg intet har .. og det ser ud til vi skal til at lare at leve med skybrud hver 4. dag ... RETTELSE HVER DAG !!! for nu er der skybrud IGEN

kigger lige med

Den er slet ikke så tosset... Hmmm... jeg kan bare godt lide noget med lidt farver... men nu må vi se hvad det ender med *S*

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Overvejer noget i denne stil. Er helt vildt med farven LILLA ♥ Men lad os nu se... den er jo lidt dyr ...

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Eller denne...

Anmeld

11. juli 2012

Mussen2

Jeg synes ogse der findes mange lækre regnjakker, men de er så dælens dyre. Jeg har længe luret på hvad der er og synes Danefæs er lækre, men alle render rundt i dem, så er lidt træt af at kigge på dem.

Jeg faldt over en lækker en i Bilka for 300 bobs. Den er sort og i lang model.

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Jeg synes ogse der findes mange lækre regnjakker, men de er så dælens dyre. Jeg har længe luret på hvad der er og synes Danefæs er lækre, men alle render rundt i dem, så er lidt træt af at kigge på dem.

Jeg faldt over en lækker en i Bilka for 300 bobs. Den er sort og i lang model.

Faktisk så jeg en der mindede SÅ meget om Danefæ (Lilla) i TØJ & SKO... men det var sidste år. Men den kostede heller ikke så meget!

Ja du har ret ... ALLE går med dem.. men altså man er jo stadig UNIK hihi for den sidder jo på DIG! Men det er det samme med gummistøvler og mange andre ting. De sidder jo på ALLE fordi det er lækre ting/ eller på mode...

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

MorDk skriver:

Eller denne...

Sagde liiige til kæresten at jeg ønskede mig en regnfrakke...

Jeg viste ham billedet af begge 2... MEN han er mest til denne! sys også den er lækker, men aner egentlig ikke hvor man køber dem medmindre man bestiller på nettet... og det er jeg ikke så stor FAN af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.