Så er det sku slut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Sunsmile

camillahej skriver:

Hej puha det ikke rart kender følelsen hvor langt var du henne? Håber snart du for ønsket opfyldt i fortjener en bebsi <3

Jeg var 9+2, ja jeg havde næsten lige vænnet mig til tanken om at være gravid. Men allerede 4-5 dage før havde jeg fornemmelsen af noget var galt. Lægen sagde jeg sku slappe af og det gjorde jeg, men det var altså ikke det.
Men jeg har det faktisk overraskende godt idag på trods af situationen. Men var ligesom også lidt forberedt på det. Føler mig stærkere og mere klar til at blive gravid igen efter denne oplevelse så der går forhåbentlig ikke så lang tid før det sker igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sunsmile skriver:

Tak Carina. Ja det ska nok lykkedes, glæder mig allerede til at blive gravid igen.

Håber du har det godt.

Har ferie de 2 sidste uger i august, og der sku jeg umiddelbert har ægløsning igen, så der ska prøves igen

Det lyder bare godt  Jeg håber, du vil fortælle, når der er en lille spire i din mave snart igen Så man kan ønske tillykke

Pas på dig

Kæmpe knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

19. juli 2012

Sunsmile

Mange tak. Jeg ska nok sige til når der sker noget igen.
Er godt nok meget ærgelig over hændelsen, men der ska nok snart komme et lille spir

Rigtig fint profilbillede du har fået på, din mave ser stor ud, gad vide om der er 2

Men godt at se at maven vokser fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.