Hvor meget har i tabt jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig og vil vide hvor meget i tog på under jeres graviditet og hvor hurtig i har tabt jer og hvor meget???
- Har i gjort noget for at tabe jer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig og vil vide hvor meget i tog på under jeres graviditet og hvor hurtig i har tabt jer og hvor meget???
- Har i gjort noget for at tabe jer....

jeg tog 16 kg på og havde indenfor de første 3 mrd. tabt mig 24 kg. taber mig fortsat uden at gøre noget :/ ved ikke helt hvorfor..

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

gid jeg kunne det - ihvertfald tabe mig noget mere...
- men på den anden side... det er godt nok meget at tabe sig efter en graviditet... har du fået det tjekket?

Anmeld

11. juli 2012

MissTas

Anonym skriver:

gid jeg kunne det - ihvertfald tabe mig noget mere...
- men på den anden side... det er godt nok meget at tabe sig efter en graviditet... har du fået det tjekket?

ja, det er rigtig meget og har intet gjort for det.. spiser hvad der passer mig og når jeg vil :/ .. men er jo ikke syg eller noget.. såå mit stofskifte har nok bare ændret sig efter fødslen

men nej, har ikke fået det tjekket

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

ja, det er rigtig meget og har intet gjort for det.. spiser hvad der passer mig og når jeg vil :/ .. men er jo ikke syg eller noget.. såå mit stofskifte har nok bare ændret sig efter fødslen

men nej, har ikke fået det tjekket

nååå okay

- det er 3,5 mdr siden jeg har født og jeg tog 17,5 kg på og mangler stadig 3 kg...
men jeg har virkelig en sød tand og det gør det svært at tabe mig ...

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

tog 26!!! kg på ... det er i hvert fald hvad min vandrejournal siger ved indvejning på fødegangen .. 

det var væk efter ½ -1 år

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

tog 26!!! kg på ... det er i hvert fald hvad min vandrejournal siger ved indvejning på fødegangen .. 

det var væk efter ½ -1 år

hold da op 26 kg!!! det er flot at de er væk nu
gjorde du noget, for at få dem væk ?

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

hold da op 26 kg!!! det er flot at de er væk nu
gjorde du noget, for at få dem væk ?

ikke rigtigt noget nej ... 

men er også en skovl til at spise noget når jeg ikke føler tiden er der ... eller glemmer det simpelthen .... værst da jeg var på barsel

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ikke rigtigt noget nej ... 

men er også en skovl til at spise noget når jeg ikke føler tiden er der ... eller glemmer det simpelthen .... værst da jeg var på barsel

okay, sådan var det også i starten ved mig... men det gik hurtig over, da jeg kom ind i en rytme.. 
ellers skal min kæreste nok huske mig på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.