Voldsomme sjældne bivirkninger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.755 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lige nu ved at gennemgå en medicinsk abort. Jeg er maximum 5 uger henne. Efter at have læst side op og side ned kunne jeg se at blødning og smerter er de hyppigste bivirkninger ved den medicinske abort.

Siden jeg spiste Mifegynen i går har jeg lidt af kraftig kvalme,kvælningsfornemmelse,hjertebanken,skiftene temperatur,rystelser,svaghed,svage smerter men ingen blødninger.

Jeg har det virkelig elendigt og har fået afvide at de 2 piller jeg skal tage i morgen gør mig endnu mere dårlig! De skaber ikke bare sammentrækninger og blødning,de vil gøre mig fysisk dårlig ala roskildesyge og ast det ikke kun vil være 2 timer,men op til flere dage!

Jeg ringede til jordemoderen som så er optaget.

Jeg ringede til egen læge og kan komme kl 15 da jeg gerne vil have en kirugisk abort istedet for det her. Ved kirigusk er det overstået når jeg vågner,men via den medinske skal jeg lide i op til 4-5 dage fra nu. Det holder jeg ikke til.

Det tærre allerede på forholdet. Jeg har det så dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er lige nu ved at gennemgå en medicinsk abort. Jeg er maximum 5 uger henne. Efter at have læst side op og side ned kunne jeg se at blødning og smerter er de hyppigste bivirkninger ved den medicinske abort.

Siden jeg spiste Mifegynen i går har jeg lidt af kraftig kvalme,kvælningsfornemmelse,hjertebanken,skiftene temperatur,rystelser,svaghed,svage smerter men ingen blødninger.

Jeg har det virkelig elendigt og har fået afvide at de 2 piller jeg skal tage i morgen gør mig endnu mere dårlig! De skaber ikke bare sammentrækninger og blødning,de vil gøre mig fysisk dårlig ala roskildesyge og ast det ikke kun vil være 2 timer,men op til flere dage!

Jeg ringede til jordemoderen som så er optaget.

Jeg ringede til egen læge og kan komme kl 15 da jeg gerne vil have en kirugisk abort istedet for det her. Ved kirigusk er det overstået når jeg vågner,men via den medinske skal jeg lide i op til 4-5 dage fra nu. Det holder jeg ikke til.

Det tærre allerede på forholdet. Jeg har det så dårligt

tror jeg ville få kirurgisk hvis det var mig ... har du familie du skal kunne tage vare på ved siden af - for så HELT klart kirurgisk

det er ikke nemt

Anmeld

11. juli 2012

FruK

Puha... det lyder ikke rart.

Da jeg fik en medicinsk abort i marts, fik jeg bare to stikpiller med hjem, som jeg skulle sætte op dagen efter. Og så spiste jeg et par smertestillende.
Jeg begyndte at bløde efter et par timer, og det blev ikke værre end en lidt slem mens. Det var i 9. uge.

Det der lyder slemt.  Håber du kan få en kirurgisk - hurtigt - i stedet.

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Puha... det lyder ikke rart.

Da jeg fik en medicinsk abort i marts, fik jeg bare to stikpiller med hjem, som jeg skulle sætte op dagen efter. Og så spiste jeg et par smertestillende.
Jeg begyndte at bløde efter et par timer, og det blev ikke værre end en lidt slem mens. Det var i 9. uge.

Det der lyder slemt.  Håber du kan få en kirurgisk - hurtigt - i stedet.

Hed dine stikpiller  cytotec? For det er dem jeg skal ligge op i morgen og det vil jeg ikke hvis resultatet er at få det værre end nu! 

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

tror jeg ville få kirurgisk hvis det var mig ... har du familie du skal kunne tage vare på ved siden af - for så HELT klart kirurgisk

det er ikke nemt

Pasning er et problem. Håber det snart er overstået!! 

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Pasning er et problem. Håber det snart er overstået!! 

Anmeld

11. juli 2012

FruK

Anonym skriver:

Hed dine stikpiller  cytotec? For det er dem jeg skal ligge op i morgen og det vil jeg ikke hvis resultatet er at få det værre end nu! 

Ja, det er vist også det, man får på OUH...  Men jeg fik så ikke de der første piller, fordi fosteret allerede var dødt. Kun de to stikpiller.

Og det var ikke slemt - jeg ville til enhver tid vælge medicinsk igen. Men det er nok meget forskelligt, hvorsdan man oplever det, og om det er anderledes, når du har fået de andre først...

Når du har det så skidt kan jeg godt forstå, hvis du vælger en kirurgisk.

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Kan godt forstå du har det skidt! Jeg har prøvet det med pillerne. Var blevet gravid med ønskebarnet, men havde en MA og skulle så vælge medicinsk eller kir. Jeg valgte en medicinsk abort hvilket jeg ALDRIG gør igen. ALDRIG! Det var så hårdt og det gjorde SÅ ondt.

Mht. din kæreste... og at det tærer på forholdet. så er dt vigtigt I holder sammen. MANGE varme tanker herfra ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.