Mand dræbt af tigere i zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

HPMAM

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51766456:20%C3%A5rig-mand-dr%C3%A6bt-af-tigre-i-zoo.html

Puha! 

Og der skulle vi have været over i dag, det er jeg egentlig meget glad for at vi ikke kommer!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

FruStolpe

HPMAM skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51766456:20%C3%A5rig-mand-dr%C3%A6bt-af-tigre-i-zoo.html

Puha! 

Og der skulle vi have været over i dag, det er jeg egentlig meget glad for at vi ikke kommer!! 

Ja jeg var nok også blevet hjemme

Anmeld

11. juli 2012

Kongmulle

Troede slet ikke den slags kunne ske i Dk, men omvendt ved jeg heller ikke hvorfor i alverden han kravler derind? Medmindre det er et selvmord som politiet mistænker. Det er i hvertfald trist

Anmeld

11. juli 2012

HPMAM

Kongmulle skriver:

Troede slet ikke den slags kunne ske i Dk, men omvendt ved jeg heller ikke hvorfor i alverden han kravler derind? Medmindre det er et selvmord som politiet mistænker. Det er i hvertfald trist

det er det helt sikkert (altså trist - ikke selvmord!) 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om han er blevet skubbet!  

Anmeld

11. juli 2012

Kongmulle

HPMAM skriver:

Det tænkte jeg også.

Anmeld

11. juli 2012

jydeinden

HPMAM skriver:

de siger det er foregik om natten, så tvivler på at han er blevet skubbet. og hvis man vil ind i zoo om natten, så kommer man det. uanset om det er i danmark eller i udlandet.

og vil et eller andet sted sige gudskelov for det, for ville da synes det var frygteligt hvis alt skulle hegnes ind i ti "lag" hegn for at forsøge at forhindre det.

Anmeld

11. juli 2012

Maja_4000

Det er forfærdeligt

Men der skal godt nok noget af et skub til , før det går så galt :/ JEG tror (og håber lidt) at det er selvmord .. At man vælger lige dén metode forstår jeg så ikke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.