Jeg og min kæreste skal fortælle det til min mor, stedfar og søskende som bor hjemme i dag. Vi har planlagt at sige det på samme måde, som længere nede hvor I kan læse eksemplet med i går hos mine svigerforældre! Grunden til at de skal vide det nu, er fordi at det kan gå begge veje stadigvæk, er kun 6 + 4 i dag, men jeg har Faktor V Lediden, en særlig bloptype som gør at man nemmere har tedens til blodpropper, i mandags var jeg på Riget for at få taget blodprøver og der var en der var for høj, alle andre var fine og mit blodtryk osv. fint, så skal derind igen på tirsdag og ser det ud på samme måde så skal jeg højest sandsynligt have blodfortyende, harblodtypen fra min mor og vil gerne have støtte og vide jeg ikke skal tænke over alt hvad jeg siger som hvis de ikke vidste det!! Havde jeg ikke haft den, havde de tætte først fået det af vide når vi var nået over de 12 uger eller til det ikke kunne skjules
.
Er dog meget mere nervøs for hvad min mor siger end i går med mine svigerforældre, ved ikke hvorfor. Vil også bare sige det end hun selv regner det ud. Håber hun tager det pænt og at hun bliver rolig når hun høre jeg har undersøgt det hele med uddannelsen og jeg godt kan tage barsel osv. 
I går kørte min kæreste og jeg hjem til mine svigerforældre med en bloms hvor der var en sut i. Vi kom bare normalt ind, sagde hej og blomsten stod på bordet længe, da det ikke er første gang de har fået blomster af os. Vi snakkede én del og min kæreste og jeg kiggede meget på hinanden og så rejste min svigermor sig for at finde en potte til blomsten og da hun tager papiret af siger min
svigerfar: der er en sut
svigermor: nej hvor?
svigerfar: der
svigermor: jo, og så råbte hun ellers med glæde i stemmen MILLE HVORNÅR!!!
jeg havde en svigerfar der spurgte min svigermor om hun ikke vidste hvornår det var mors dag, det var så sjovt, han forstod den slet ikke til og starte med 
Anmeld