Miniferie i KBH, billiget hotel el. lign??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Mutti2

Hej Piger.

Jeg har planer om at Milla-Victoria og jeg skal en lille tur til KBH, her i august

Men jeg vil gerne gøre det så billigt som mulligt så der kan være plads til andre skønne fornøjelse

Er der nogen der har været derovre og kan anbefale et billigt vandrehjem/hotel eller lign.??

Til jer der har investeret i et "Copenhagen Card" er vi enige om at et barn på 4 hører under mit voksenkort?? og gælder det også entre de forskellige steder

På forhånd 1000 tak for hjælpen

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Pige2009

Cab-Inn. Det ligger centralt og er billigt

Anmeld

13. juli 2012

Tulle28

Wake up hotellerne er nye og har gode priser - der ligger bl.a. et ved Tivoli:-)

Anmeld

13. juli 2012

Puller

Jeg har boet på cabinn metro og cabinn city. Jeg har været godt tilfreds begge gange 

www.cabinn.com

Anmeld

13. juli 2012

132319

Min lillebror lejer sin lejlighed ud, via airbnb

Sig endelig til hvis du vil have et link

Anmeld

14. juli 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Jeg har planer om at Milla-Victoria og jeg skal en lille tur til KBH, her i august

Men jeg vil gerne gøre det så billigt som mulligt så der kan være plads til andre skønne fornøjelse

Er der nogen der har været derovre og kan anbefale et billigt vandrehjem/hotel eller lign.??

Til jer der har investeret i et "Copenhagen Card" er vi enige om at et barn på 4 hører under mit voksenkort?? og gælder det også entre de forskellige steder

På forhånd 1000 tak for hjælpen

Knus Pernille

vi er lieg hjemvendt fra KBH. hvor vi havde lejet en ferielejlighed. vi søgte på ferielejligheder i københavn og så kan der en hel masse muligheder frem. vi gav i alt for mandag til fredag ca 3300kr i nærheden af fælledparken. super dejlig lejlighed hvor den der udlejede den havde sørget for tremmeseng til vores yngste og der var legetøj til begge vores drenge. samt gode indkøbsmuligheder og bus forbindelser til centrum.
http://www.ferieboligkbh.dk
fandt lige adressen

Anmeld

14. juli 2012

Vidunderligeunger

22. juli 2012

Mutti2

1000 tak for svar piger. Jeg skriver lige fælles...

I må undskylde at jeg ikke fik svaret jer tilbage enkeltvis

Men har haft lidt travlt. Havde egentligt også aflyst ferien. Men fandt et billigt tilbud, så vi tager afsted i morgen tidligt

Men igen 1000 tak, og jeg er virkeligt taknemmelig for jeres svar

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.