Samvittighed/job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Helloo

Samvittigheden æder mig rådt.. er i uge 10 idag (9+6) Og har haft en del fravær i forbindelse med graviditeten. Jeg var i sidste uge syg 3 dage mener jeg, og meldte mig syg mandag. Jeg har tabt 8 kg, og   kan hverken drikke eller spise. Talte med en læge i morges ang fravær/svar på blodprøver. Han sagde det var forståelig hvis jeg meldte mig selv, men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Halvdelen holder mere så mine kollgaer knokler løs, og jeg er bare syg. Mit væskebalance ligger lige og lige indenfor det normale, så skal holde meget øje med vægten, derimod er min salt faldet en del i gud. Jeg kaster konstant op, eller retter sagt når jeg endelig får noget ned ryger det  op... Har tidligere oprettet indlæg herinde ang om jeg er dårlig medarbejder, hva synes i ? 

ER OGSÅ  SKREVET NOGET LIGN PÅ MINMAVE.DK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

ESV

Louise17 skriver:

Samvittigheden æder mig rådt.. er i uge 10 idag (9+6) Og har haft en del fravær i forbindelse med graviditeten. Jeg var i sidste uge syg 3 dage mener jeg, og meldte mig syg mandag. Jeg har tabt 8 kg, og   kan hverken drikke eller spise. Talte med en læge i morges ang fravær/svar på blodprøver. Han sagde det var forståelig hvis jeg meldte mig selv, men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Halvdelen holder mere så mine kollgaer knokler løs, og jeg er bare syg. Mit væskebalance ligger lige og lige indenfor det normale, så skal holde meget øje med vægten, derimod er min salt faldet en del i gud. Jeg kaster konstant op, eller retter sagt når jeg endelig får noget ned ryger det  op... Har tidligere oprettet indlæg herinde ang om jeg er dårlig medarbejder, hva synes i ? 

Nej selvfølgelig er du IKKE en dårlig medarbejder, det er dig der arbejder i netto ikk?? Jeg har selv været butikschef og det er død ærgeligt når folk meldt sig syge men sådan er det jo bare nogen gange! Man er først en dårlig medarbejder i mine øjne når man begynder at lægge sig syg uden at være det (pjækkedage) slap du af, bliv hjemme pas på dig selv og baby og kan du arbejde imorgen så tag af sted hvis du er lige så dårlig så bliv hjemme. Evt snak med lægen om en fuldtidssygemelding for en periode så både du og arbejdsgiver ved hvad i har at forholde jer til. Hvis du ved du har en sygemeldinger på 3-4 uger kan det også være du slipper for den dårlige samvittighed!!

Anmeld

11. juli 2012

ESV

Louise17 skriver:

Kan trods alt heller ikke sidde og kaste op på kunderne så snup du din dyne og en film og slap lidt af!

Anmeld

11. juli 2012

Helloo

ESV skriver:

Kan trods alt heller ikke sidde og kaste op på kunderne så snup du din dyne og en film og slap lidt af!

Jo det er mig som arbejder i Netto. Nej så er fanden jo førstb løs hvis jeg gør det inde i butikken pyh

Ja føler bare at jeg nærmest fucker det hele lidt, for jeg vil medhele mit hjerte gerne være der, men føler mig bare så ødelagt og kvæstet. Og har på en måde det lidt dårlig over at jeg absolut skal være syg nu især fordi over halvdelen holder ferie. Føler bare et stort pres!

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Louise17 skriver:

Jo det er mig som arbejder i Netto. Nej så er fanden jo førstb løs hvis jeg gør det inde i butikken pyh

Ja føler bare at jeg nærmest fucker det hele lidt, for jeg vil medhele mit hjerte gerne være der, men føler mig bare så ødelagt og kvæstet. Og har på en måde det lidt dårlig over at jeg absolut skal være syg nu især fordi over halvdelen holder ferie. Føler bare et stort pres!

kan godt forstå du føler dig presset .. men det er der ingen grund til .. 

jeg ville ikke handle i en netto hvor en medarbejder var nødt til at have en spand til opkast stående ved kassen (fordi hun SKULLE på arbejde) ... denne historie er i øvrigt sand (måske ikke fra netto - tror det var aldi , men er ikke sikker )

slap du af og koncentrer dig om at spise det lidt du nu kan ... og holde det nede ... kvalmen burde gå over med tiden

Anmeld

11. juli 2012

ESV

Louise17 skriver:

Det er da også uheldigt for din chef men man bestemmer jo ikke hvornår man gerne vil være syg! Og du kan ikke tage dig af om andre er på ferie. Men jeg kan sagtens forstå dig, jeg har også altid selv haft dårlig samvittighed når jeg var syg men nogen gange er man nødt til at indse det er bedst at blive hjemme!

Anmeld

11. juli 2012

Helloo

ESV skriver:

Det er da også uheldigt for din chef men man bestemmer jo ikke hvornår man gerne vil være syg! Og du kan ikke tage dig af om andre er på ferie. Men jeg kan sagtens forstå dig, jeg har også altid selv haft dårlig samvittighed når jeg var syg men nogen gange er man nødt til at indse det er bedst at blive hjemme!

Pyh en grim oplevelse. Ringede derned, og så siger han "Ja husk nu Louise alt hvad du gør her, har konsekvenser for dig og dit barn" Sådan somom det jeg gør ikke er godt nok. Så siger han så må du jo snart blve fuldtidssygemeldt, og det kan jeg jo ikke når min læge er på ferie

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Louise17 skriver:

Pyh en grim oplevelse. Ringede derned, og så siger han "Ja husk nu Louise alt hvad du gør her, har konsekvenser for dig og dit barn" Sådan somom det jeg gør ikke er godt nok. Så siger han så må du jo snart blve fuldtidssygemeldt, og det kan jeg jo ikke når min læge er på ferie

hmmm .... har din læge ikke en anden tilknyttet i tilfælde af sygdom mens lægen er på ferie?

som du kan kontakte i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.