Gode råd til ting der kan opleves i ferien - hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Karla

Hej

Jeg søger lidt inspiration til, hvad vi kan lave i vores ferie. Manden får ferie på fredag, og så har vi 3 ugers ferie. Sidste uge skal vi i sommerhus, men det kunne være rart med nogle gode oplevelser i de første 14 dage også
Det må gerne være nogle forslag, som er forholdsvis billige, da vi jo skal bruge penge på ferie i den sidste uge

Håber I har en masse gode forslag!

Ps. vi bor i Nordjylland, men det skal ikke nødvendigvis være noget tæt på. Det er kun manden og jeg, så der skal ikke tages hensyn til børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

serinasmor

hmmm ... jeg ville nok køre en tur til skagen og gå en tur i byen .. og måske ud på grenen - evt med madpakker .... ellers er der jo fantastiske fiskerestaurenter  

måske besøge ørnereservatet 

har zulu ikke udendørs filmvisning i aalborg igen i år ... sådan en tur med tæpper og madkurv  

det kommer jo også helt an på hvad i er til 

Anmeld

11. juli 2012

Karla

serinasmor skriver:

hmmm ... jeg ville nok køre en tur til skagen og gå en tur i byen .. og måske ud på grenen - evt med madpakker .... ellers er der jo fantastiske fiskerestaurenter  

måske besøge ørnereservatet 

har zulu ikke udendørs filmvisning i aalborg igen i år ... sådan en tur med tæpper og madkurv  

det kommer jo også helt an på hvad i er til 

Det er nogle gode forslag

Jeg ved ikke om Zulu har det i Aalborg, men det skal da undersøges i hvert fald!

Der er ikke som sådan noget vi ikke er til
Det er første år, hvor vi rigtig har ferie sammen, i længere tid ad gangen, så det er med at komme ud og opleve noget. Ellers ender det bare med, at vi bare har siddet hjemme og ikke rigtig har ført nydt ferien, og det er en skam det bliver (forhåbentlig) også vores sidste sommer sammen, inden der kommer en familieforøgelse. Så vi skal rigtig have nogle oplevelser sammen

Anmeld

11. juli 2012

Benjamins'mor

Aalborg Zoo, der er så hyggeligt oppe.

Anmeld

11. juli 2012

Karla

Benjamins'mor skriver:

Aalborg Zoo, der er så hyggeligt oppe.

Tak

Det kommer i hvert fald på listen med mulige ting

Anmeld

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Fårup sommerland??? Ellers ynder min kæreste og jeg at tage på en god gammeldags shoppetur i en større by og slutte af med at spise på Jensens bøfhus? Ikea er også altid et hit

Anmeld

11. juli 2012

Karla

Frk P. skriver:

Fårup sommerland??? Ellers ynder min kæreste og jeg at tage på en god gammeldags shoppetur i en større by og slutte af med at spise på Jensens bøfhus? Ikea er også altid et hit

Tak for svar Fårup sommerland skal i hvert fald have et besøg, og shoppetur er også en god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.