farmor gør forskel på vores børn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Anonym trådstarter

mig og min mand har været sammen i 4 år og har sammen 2 børn.

vores datter den ældste på 2 år har hun aldrig haft et forhold til... hun mener at det er min skyld da jeg har forhindret dem i at have et forhold... men hver gang vi er derude viser hun INGEN interesse for vores datter og siger hverken hej eller farvel til hende...

de enkelte gange hun har skulle passe vores datter, finder jeg så ud af at det er min mands mindre søskende(som bor hjemme) der har passet hende..

nu har vi så fået en søn som er 3 uger gammel, og hun har ringet og spurgt til ham hver dag, og sagt at han SKAL bare være farmors dreng...

jeg overhørte så en samtale mellem hende og hendes veninde om at intet bånd havde til vores store datter, da hun ikke så godt kunne med piger og drenge altid havde været hendes favoritter...

men nu skulle hendes nye barnebarn bare være hendes øjesten...

jeg er målløs.. har virkelig lyst til ikke at sende nogen af mine børn derud, da vi også har en del konflikter og hvordan hun mener jeg skal passe mine børn... årh jeg er så ked på min datters vegne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

babymus77

Fy for den Jeg havde nok talt med hende og det kunne kun gå for langsomt, mens jeres datter er så lille, så hun ikke når at opdage det vilde endnu!!!! Voksne skulle skamme sig nogle gange;-/ Sender jer et stort knus;-)

Anmeld

11. juli 2012

PernilleogLouis

Først havde jeg fortalt hende hvad jeg syns om det hun gør og det havde ik været positivt og jeg havde forventet at min kæreste var med til dette og selvfølgelig støttede mig. og jeg havde da aldrig ladet hende passe mit barn - hun kan da også mærke hun ik er velkommen

O

Anmeld

11. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville sætte mig ned og snakke med hende, og forklare hende, at I ikke vil acceptere, at der bliver gjort forskel på jeres børn. Hvis hun ikke vil efterleve det havde jeg valgt, at der måtte være en konsekvens for hende.

Tænk, at nogen voksne kan være så uforskammede

Anmeld

11. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Det her er hvad jeg ville gøre.

Jeg synes at du skal få din mand til at snakke med hende. Lad ham en dag selv tage over til farmor og fortælle hende om jeres datter, om hvor skøn hun er, hvad hun kan lide og hendes ineresser imens han viser en masse skønne billeder af hende. Han skal holde en slags foredrag om hende så hun kan lære hende lidt at kende. Han skal sige til hende, at hun skal se at være farmor for dem begge nu og det gælder også den store pige.Hun ikke må gøre forskel på dem. Han skal gøre det meget klart for hende, at hvis hun ikke opper sig og prøver at være farmor, så må hun ikke se dem mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.