Mand dræbt af tiger i Zoo (KBH)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

MorDk

Jeg så liiige i nyhederne at en mand er blevet dræbt af en tiger i Zoo. Jeg var i Zoo igår... (det var vidst igår det skete) Han blev fundet her til morgen... PUHA!

Hvad sker der også for sådan en mand? Han er jo kravlet derind...

Men det er ikke rart at tænke på!! Puha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

serinasmor

MorDk skriver:

Jeg så liiige i nyhederne at en mand er blevet dræbt af en tiger i Zoo. Jeg var i Zoo igår... (det var vidst igår det skete) Han blev fundet her til morgen... PUHA!

Hvad sker der også for sådan en mand? Han er jo kravlet derind...

Men det er ikke rart at tænke på!! Puha!

wow en nyhed

Anmeld

11. juli 2012

Maja_4000

Ej , det har jeg slet ikke hørt Jeg var i Zoo i mandags og skal på fredag .. 

Puha Men var det en tilskuer eller ?

Anmeld

11. juli 2012

KarinaA

puha  

men altså, så må man jo lade være med at hoppe tind til livsfarlige kødædere eller falde eller hvad der nu er sket.. 

mener bestemt ikke tigeren skal straffes i dette tilfølde, men ej hvor er det frygteligt for ham og ikke mindst de pårørende ..  

Anmeld

11. juli 2012

wamse

Det er super frygteligt, men jeg håber ikke, at man vælger at aflive tigeren/tigerne pga dette

Anmeld

11. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er sku også for dumt, at kravle over et hegn, over en bæk for, at komme ind til tigerne. Det er sket om natten. De mener nu, at det muligvis kan være selvmord. Det er synd for tigerne og for personalet som har opdaget det.

Anmeld

11. juli 2012

jydeinden

som der også står i en anden artikel så er det sket før, bare i en anden zoo. og så vidt jeg kan se fremgår der intet om at tigrene da skulle være blevet aflivet.

Anmeld

11. juli 2012

Isabella_mor

De tror at det er en der har været kravlet over hegnet i nat og gået rundt i parken efter lukketid. Så han kan jo være kravlet op på muren over tigerhuset og så være faldet ned. Håber i tilfælde af det førskrevne så at han døde af faldet og ikke af tigrenes angreb det må have været forfærdeligt.! De må da have noget overvågning i zoo!! 

Anmeld

11. juli 2012

Betina&nicoline

I kan se hvad EB skriver om det her.

http://ekstrabladet.dk/112/article1790331.ece

Anmeld

11. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

De mener jo det kan være selvmord? Man kan da bare lade være med at kravle ned til vilde dyr. Eller trisse rundt om natten i en Zoo, med fare for sådan et fald. Ærgerligt for ham, men dyrene skal da ikke bøde pga det vil jeg mene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.