Ferie pengw

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

nej - for du holder også ferie fra at være ledig - og der må man gerne bruge sine feriepenge du holder jo ferie og er derfor ikke til rådighed

Så det vil sige at i stedet for kun at få for den ene dag jeg plejer at arbejde så må jeg gerne få for en hel uge ? Jeg plejer altid kun få for den dag jeg rigtig arbejder men der har jeg ikk været på supplerende kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Så det vil sige at i stedet for kun at få for den ene dag jeg plejer at arbejde så må jeg gerne få for en hel uge ? Jeg plejer altid kun få for den dag jeg rigtig arbejder men der har jeg ikk været på supplerende kh

du får jo netop ikke penge andre steder fra i den periode ... så hvordan kunne det ellers hænge sammen .. hmmm ... googler lige .. for nu bliver jeg da helt i tvivl 

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

du får jo netop ikke penge andre steder fra i den periode ... så hvordan kunne det ellers hænge sammen .. hmmm ... googler lige .. for nu bliver jeg da helt i tvivl 

Ja jeg mener kun jeg kan få for den ene dag jeg rigtig arbejder og de andre dage er pÅ egen regning da jeg plejerogå supplerende kh den dag. 

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

HVOR MEGET FERIE HAR JEG SOM ARBEJDSLØS?

Du har ret til ferie lige som alle andre, det vil sige fem ugers ferie om året. Husk at melde ferie til Jobcentret 14 dage før du påtænker at afholde den.

FÅR JEG DAGPENGE UNDER MIN FERIE?

Du skal tale med din  a-kasse Listen findes på Ask.dk.
Modtager du kontanthjælp, kan du afholde ferie, hvis du har optjent ferie fra et tidligere arbejdsforhold.

fra jobcenterets hjemmeside

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Ja jeg mener kun jeg kan få for den ene dag jeg rigtig arbejder og de andre dage er pÅ egen regning da jeg plejerogå supplerende kh den dag. 

selvfølgelig er det på egen regning - men hvis du har optjent feriepenge er det de mener med for egen regning

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

selvfølgelig er det på egen regning - men hvis du har optjent feriepenge er det de mener med for egen regning

Tak men alle de andre gange jeg har holdt ferie har jeg kun modtaget penge for de dage jeg rigtig arbejder. Jeg har 25 ferie dage i år ca 7000 kr fordi det kun er deltid 

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Tak men alle de andre gange jeg har holdt ferie har jeg kun modtaget penge for de dage jeg rigtig arbejder. Jeg har 25 ferie dage i år ca 7000 kr fordi det kun er deltid 

er det så ikke fordi du skal have underskrevet dit feriekort 2 steder ... altså både hos kommunen og på jobbet?

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

er det så ikke fordi du skal have underskrevet dit feriekort 2 steder ... altså både hos kommunen og på jobbet?

Tak for hjælpen jeg har lige snakket med kommunen så det er klaret

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Tak for hjælpen jeg har lige snakket med kommunen så det er klaret

det var så lidt  

hvad sagde de egentlig ?? nu jeg selv blev i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.