Min baby sov over sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

lio

Vi har en dreng på 17 dage og siden dag 1 har han sovet max 3-4 timer i streg, så har jo ikke sat vækkeur da vi ved han vågner og er sulten. Nu er det sådan at han har lidt gulsot og så skal han jo have mad ca. hver 3. time men i nat sprang han en vækning over, vi gik tidligt i seng og han tog lige 6½ time i streg og vi blev så bange da han vågnede og vi så at klokken var langt over 3 timer!!!

Vi ved ikke om vi skal være glade eller bekymrede/have dårlig samvittighed, vi nød jo at være udhvilede men han skal jo spise.

Håber vi i løbet af dagen kan få indhentet det tabte måltid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Dot D

i skal være glade.....for det er sundt at i får sovet godt.

sophus havde også gulsot, og der sov vi også over, og det var mens vi var indlagt... de sagde, at det kun var godt, at få sovet igennem en gang i mellem, det kunne hjælpe os alle. det skal selvfølgelig ikke være hver gang/hele tiden, men der sker ikke noget ved en enkelt gang.

du kan kompensere lidt ved at lægge ham i liften og stille den ved et vindue, så han får lidt sollys (hvis der kommer noget)

Anmeld

11. juli 2012

raca

hvis det er sygehuset der har ordinet amnig hver 3 time, så ville jeg også vække hver 3 time

børn med gulsot kan blive så trætte at de glemmer og spiser oså sover de mere forde de mangler energi... osv..

så jeg ville være obs på at han min fik her 3 time og opservere om han selv meldte sig.. hvis ikke han selv melder sig vil jeg nok kontakte barsels afdelingen.

Anmeld

11. juli 2012

lio

raca skriver:

hvis det er sygehuset der har ordinet amnig hver 3 time, så ville jeg også vække hver 3 time

børn med gulsot kan blive så trætte at de glemmer og spiser oså sover de mere forde de mangler energi... osv..

så jeg ville være obs på at han min fik her 3 time og opservere om han selv meldte sig.. hvis ikke han selv melder sig vil jeg nok kontakte barsels afdelingen.

Det er derfor vi blev lidt bekymret, han har trods gulsot ikke været sløv overhoved. Han er meget vågen og spiser meget så det kom så meget bag på os at han i nat sov så længe,  Dog er gulsoten ved at forsvinde men den er jo ikke helt væk.

Anmeld

11. juli 2012

Nadia&Daniel

Dot D skriver:

sophus havde også gulsot, og der sov vi også over, og det var mens vi var indlagt... de sagde, at det kun var godt, at få sovet igennem en gang i mellem, det kunne hjælpe os alle. det skal selvfølgelig ikke være hver gang/hele tiden, men der sker ikke noget ved en enkelt gang.

du kan kompensere lidt ved at lægge ham i liften og stille den ved et vindue, så han får lidt sollys (hvis der kommer noget)

Anmeld

11. juli 2012

lio

Dot D skriver:

Ja den med sollys har jeg hørt om  - men der er bare ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.