Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Godaften Jeg har eeeeeeeendelig fået billeder fra min fotografven, der tog en række gravidbilleder af min mave kort tid før jeg fødte min skønne datter Runa for to år siden Jeg vil gerne vise jer nogle af dem og så lige et par af hende fra nyfødt til nu.Knus Dorthe
Godaften Jeg har eeeeeeeendelig fået billeder fra min fotografven, der tog en række gravidbilleder af min mave kort tid før jeg fødte min skønne datter Runa for to år siden Jeg vil gerne vise jer nogle af dem og så lige et par af hende fra nyfødt til nu.Knus Dorthe
Sikke nogle SMUKKE billeder!!!
Og hvor er Runa bare blevet en stor pige
mor:) skriver: super flotte billeder af mor og fantastisk søde af datter.
super flotte billeder af mor og fantastisk søde af datter.
Baagøe skriver: Fantastisk tidslinie
Fantastisk tidslinie
VNB skriver: Sikke nogle SMUKKE billeder!!! Og hvor er Runa bare blevet en stor pige
MoarHvidovre skriver: Du var meget smuk gravid og skøn datter du fik
Du var meget smuk gravid og skøn datter du fik
Nettemor skriver: FANTASTISKE billeder Sikke stor og flot du var!! Og ud og den fine mave kom den fineste lille pige. Hun er altså bare SÅ lækker! (hun måtte godt blive min svigerdatter )
FANTASTISKE billeder Sikke stor og flot du var!! Og ud og den fine mave kom den fineste lille pige. Hun er altså bare SÅ lækker! (hun måtte godt blive min svigerdatter )
Dejlige billeder. Hvor er hun dog blevet stor. Tiden flyver virkelig bare afsted
Phoenix skriver: TDejlige billeder. Hvor er hun dog blevet stor. Tiden flyver virkelig bare afsted
TDejlige billeder. Hvor er hun dog blevet stor. Tiden flyver virkelig bare afsted
dorthemus skriver: Tusind tak, linda Ja sikke en rejse det har været
Tusind tak, linda Ja sikke en rejse det har været
Velbekomme. Husker det jo nærmest som var det igår, at du proklamerede din graviditet Den lille frøken er jo blevet til en skøn lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128