Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstrålebørn skriver: Jeg spiser chokolade boller fra Lidl...
Jeg spiser chokolade boller fra Lidl...
uhmmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnonymAnonym skriver: uhmmm
De er faktisk ret gode... Er slem til at kværne hele posen når den først er åbnet...
AnonymAnonym skriver: stakkels dig
stakkels dig
Snøft... Jaaah.....
Har ikke engang noget lækkert... eller, jo, tror jeg vil lave mig et stort glas kakaomælk
Muhmi skriver: Snøft... Jaaah..... Har ikke engang noget lækkert... eller, jo, tror jeg vil lave mig et stort glas kakaomælk
det er også bare mums!
Sikke nogle slikmunde vi er herinde smiler
AnonymAnonym skriver: det er også bare mums! Sikke nogle slikmunde vi er herinde smiler
Totalt... Det er dejligt Hihi
Muhmi skriver: Totalt... Det er dejligt Hihi
ja hihi
Solstrålebørn skriver: De er faktisk ret gode... Er slem til at kværne hele posen når den først er åbnet...
haha kender det selv alt for godt! Igår fik jeg både spist en halv pose chips og en masse m&m's ved siden af som kæresten og jeg faktisk skulle ha delt
AnonymAnonym skriver: haha kender det selv alt for godt! Igår fik jeg både spist en halv pose chips og en masse m&m's ved siden af som kæresten og jeg faktisk skulle ha delt
Hihi... det der med at dele er jeg heller ikke for god til...
Solstrålebørn skriver: Hihi... det der med at dele er jeg heller ikke for god til...
hihi, heller ikke her. Det som om man kun lige tager et stykke, og så resten væk. Det kan være et helt mysterium
AnonymAnonym skriver: hihi, heller ikke her. Det som om man kun lige tager et stykke, og så resten væk. Det kan være et helt mysterium
Hehe nemlig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128