Klapvogne: emmaljunga nitro city

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. juli 2012

henh01

mor2011_ skriver:

hvor er den fint sådan en skal vi nemlig ha men man kan få en til 3500-4000 så tro ikke at du kan sælge den til den pris 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/klapvogne/emmaljunga-nitro-city/c-23/c-141/p- 4064

bemærk: Med Polar Performance kr. 4.999,- Derudover kommer fodposen til 400 kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

maria_wlt

mor2011_ skriver:

hvor er den fint sådan en skal vi nemlig ha men man kan få en til 3500-4000 så tro ikke at du kan sælge den til den pris 

Kan du ikke linke så man har et bevis? Det er lidt nemt bare at sige at man kan 

Anmeld

23. juli 2012

AndreasMor84

maria_wlt skriver:

Jeg købte min i Babysam da de havde 20% rabat på klapvogne, så jeg fik den til 3599 kr - normalpris 4499 kr.
Det var dog en alm udgave i Pro Coffee uden tilbehør (regnslag følger i øvrigt med i prisen)

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

maria_wlt skriver:

Emmaljunga holder sommerferie nu! Og efter det, så begynder de deres nye kollektion. Så de vogne de har i nøgle butikker er sat ned. Mine forældre har købt en nitrocity til os i sidste mdr. Og den kostede 3500 med rabat. Måske det var en udstillingens model, men den fejler INTET. Men de skal hvertfald snart af med dem, så det er værd og prøve.

Anmeld

23. juli 2012

mor2011_

maria_wlt skriver:

man kan ikke se det på nettet men du ka bare tage til baby sam eller kære børn så får man nemlig en go pris de vil gerne af med dem inden ny vogne kommer og man kan altid får go´pris når man snakker med dem i hvertfald her i byen

Anmeld

23. juli 2012

henh01

Marts<3 skriver:

Emmaljunga holder sommerferie nu! Og efter det, så begynder de deres nye kollektion. Så de vogne de har i nøgle butikker er sat ned. Mine forældre har købt en nitrocity til os i sidste mdr. Og den kostede 3500 med rabat. Måske det var en udstillingens model, men den fejler INTET. Men de skal hvertfald snart af med dem, så det er værd og prøve.

Denne vogn sættes ikke ned.. Faktisk er der lavet så få, at den ikke længere er tilgængelig i butikkerne og kan IKKE bestilles hjem fra emmaljunga. Det er jo også det fede ved netop denne vogn, at den er unik og man ikke møder andre på sin vej med den selv samme vogn!

I øvrigt synes jeg det er lidt tamt at få ødelagt sin SALGS annonce med folk der har købt udstillingsvogne eller vogne i en weekend der har været 20%. Jeg snakkede med ønskebørn forleden og ja det er rigtigt der har været en weekend med 20 % men dette er ikke noget de planlægger at gøre igen!!!

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

henh01 skriver:

Denne vogn sættes ikke ned.. Faktisk er der lavet så få, at den ikke længere er tilgængelig i butikkerne og kan IKKE bestilles hjem fra emmaljunga. Det er jo også det fede ved netop denne vogn, at den er unik og man ikke møder andre på sin vej med den selv samme vogn!

I øvrigt synes jeg det er lidt tamt at få ødelagt sin SALGS annonce med folk der har købt udstillingsvogne eller vogne i en weekend der har været 20%. Jeg snakkede med ønskebørn forleden og ja det er rigtigt der har været en weekend med 20 % men dette er ikke noget de planlægger at gøre igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.