Vi var ved fotografen i forbindelse med dåben, en privat ( ikke en herinde fra så vidt jeg ved ) og oplevelsen var god, hyggelig. Vi skulle så vælge billeder samme dag som hun så ville redigere og sende til vores mail..
Vi modtog billederne relativt kort efter, og de var fine, problemet er bare, at de er i vildt dårlig kvalitet, og vi har alligevel smidt en del af vores (sølle) opsparing efter den fotograf ! - jeg er på barsel og kæresten er på SU, så vi har ikke det helt vilde at gøre med efter regninger og de alm husholdnings ting er betalt.
Jeg skrev så til hende, at jeg ikke kunne forstå kvaliteten var så dårlig, og hun svarede tilbage, at hun godt kunne sende billederne i en bedre kvalitet til min mail, men hun ville skulle "bruge tre dage på det......." , og hun lød i det hele taget voldsomt utilfreds over at vi ikke bare var tilfredse.
Vi skrev lidt frem og tilbage, og bliver så enige om, at jeg skal komme med et usb-stik hvor billederne kan komme over, og en kuvert at putte det i, med frimærke på, så hun kunne sende det til os - vi har ikke bil..
Jeg tog så ind og smed det i hendes postkasse... Og har ikke hørt fra hende siden !!
Jeg har skrevet til hende 4-5 gange, de første par gange for at gøre opmærksom på, at usb-stikket er i hendes postkasse, og de andre gange for at spørge, hvorfor hun ikke svarer.
Det er over en måned siden nu, og vi har stadig intet hørt. Usb-stikket var helt nyt, så alle de penge vi efterhånden har brugt på det :/ Og min kæreste har endnu ikke fået sin fars dags gave, som det var meningen en forstørrelse af et af billederne skulle være..
Vi har snakket om at møde op på hendes adresse her i løbet af ugen og se om vi så kan få en forklaring, men ellers aner jeg virkelig ikke hvad vi kan gøre 
Vil ikke så meget andet end at brokke mig.. Alting går mig på for tiden :/
Hvad ville I have gjort ?
Til sidst kan I lige få et af billederne at se
Er vildt glad for dem, vil bare så gerne have dem op i en stor størrelse så et af dem kan hænge over sofaen, men selv som baggrund på min computer ser det ikke godt ud :/