Anbefal regntøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Ryberg

Jeg står og skal ud og investere i regntøj til min søn... Min dreng er utrolig meget aktiv, og derfor skal det være slidstærkt.

Dagplejen har sagt til mig, at det han har nu, ikke er tæt!! Og det har jeg købt i Babysam - Celavi... Det burde ellers være godt

Men Lasses tøj er gennemblødt helt ind på hans bodystock når han har leget udenfor i regnvejr..

Hvad er jeres erfaringer? hvilket mærke skal jeg købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

MorDk

Det var trist! Var ellers det regnsæt jeg ville anbefale

Vores søn har haft sit LÆÆÆNGE! Det er stort i str. og det holder fint her? Held & Lykke med at finde et nyt sæt!

Anmeld

10. juli 2012

raca

Abeko..vi er meget meget glade forde..

hvor meget tøj har han under regntøjet.. for det gode tætte regntøj er ikke voldsomt ånbart.. så hvis hun klæder ham på så han sveder kan det være kondes. pt ville mine maks skulle havde tynd bluse og alm bukser på under..

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

Ville også anbefale Celavi... Vi har ikke haft problemer med det, vores dagplejer anbefaler det til stort set alle børns forældre i dp... 

Anmeld

10. juli 2012

Ryberg

MorDk skriver:

Det var trist! Var ellers det regnsæt jeg ville anbefale

Vores søn har haft sit LÆÆÆNGE! Det er stort i str. og det holder fint her? Held & Lykke med at finde et nyt sæt!

Lasse har også haft det længe, og vasker det uden skyllemiddel osv...

Det er altså træls

Anmeld

10. juli 2012

Ryberg

raca skriver:

Abeko..vi er meget meget glade forde..

hvor meget tøj har han under regntøjet.. for det gode tætte regntøj er ikke voldsomt ånbart.. så hvis hun klæder ham på så han sveder kan det være kondes. pt ville mine maks skulle havde tynd bluse og alm bukser på under..

Han har generelt ikke meget tøj på, da han er generel er varm.. men det er ikke tøjet som sådan der er vådt som hvis det var sved.. det er Knæer og hele bagpartiet

Anmeld

10. juli 2012

Ryberg

Solstrålebørn skriver:

Ville også anbefale Celavi... Vi har ikke haft problemer med det, vores dagplejer anbefaler det til stort set alle børns forældre i dp... 

Ihhh.. måske jeg bare har fået et "mandags" regnsæt fra Celavi..

Købte det netop fordi jeg også havde fået det anbefalet

Anmeld

10. juli 2012

raca

KittyGirl skriver:

Lasse har også haft det længe, og vasker det uden skyllemiddel osv...

Det er altså træls

Intet regntøj kan i længden holde til og blive vasket..

mine børns regntøj bliver vasket maks 4 gange om året.. nok nærmer 2 gange..

jeg ser ingen grund til det, andet end og slide unødvendigt på det.. pløre kan bankes af.. og det er jo ligeså plørret 2 timer efter.. så ingen eller meget lidt vaks her..

Anmeld

10. juli 2012

raca

KittyGirl skriver:

Han har generelt ikke meget tøj på, da han er generel er varm.. men det er ikke tøjet som sådan der er vådt som hvis det var sved.. det er Knæer og hele bagpartiet

så er det slid.. Abekoen har mine unger ikke kunne slide op, jeg har et sæt der er brugt til 3 børn nu.. og det er stadigt helt...

ok nu når de er 3 og 6 år, når de heller ikke og slide deres sæt op..

jeg har enkelte gange købt andre mærker.. IdaT og Osean.. og jeg var ikke tilfreds.

Anmeld

10. juli 2012

Mette.

KittyGirl skriver:

Jeg står og skal ud og investere i regntøj til min søn... Min dreng er utrolig meget aktiv, og derfor skal det være slidstærkt.

Dagplejen har sagt til mig, at det han har nu, ikke er tæt!! Og det har jeg købt i Babysam - Celavi... Det burde ellers være godt

Men Lasses tøj er gennemblødt helt ind på hans bodystock når han har leget udenfor i regnvejr..

Hvad er jeres erfaringer? hvilket mærke skal jeg købe?

Abeko - svensk testvinder i år vi har lige købt det og er super tilfredse med det.

Du ka. Bl.a. Købe det her: www.tinyzone.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.