Har du fået foretaget brystforstørrende operation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

hører jeg gerne fra dig, skal selv til forundersøgelse snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Marts<3

Jeps:-) Og jeg ELSKER dem:-)

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

må jeg spørge

Hvor fik du dem lavet

hvordan oplevede du operationen

gode/ dårlige oplevelser

og hvor længe havde du smerter og kunne ikke løfte?

Anmeld

10. juli 2012

Loa

Marts<3 skriver:

Tænker du over at de skal fornyes hvert årti resten af livet? 

Er du ikke bange for noget derinde skal gå galt/gå i stykker?

Det er nemlig de to ting jeg primært tænker. Kunne rigtig godt tænke mig nogle større boobs, men ved simpelthen ikke om jeg tør.....

Anmeld

10. juli 2012

Marts<3

Anonym skriver:

må jeg spørge

Hvor fik du dem lavet

gode/ dårlige oplevelser

Jeg fik dem lavet på en klink i Hørsholm. Operationen var sådan set simple og hurtig. De var søde til at holde en i hånden, og sige alt nok skulle gå. Man vågner hurtigt igen, og det eneste man tænker på er at få dem af se:-)))Jeg har fået mine implanter under brystmusklen. Så man er godt øm i ca 10 dage. Men man kan sagtens bevæge sig osv, bare så længe man ikke løftede ellers feks skulle have en trøje på. Vil dog sige de første 2 dage er hårde. Men man for heldigvis morfin:-) Nogen har en bh på siddende i et stykke tid, den kan også være med til at gøre at man er øm i længere tid. Jeg har 275 ml i. De er runde, og lagt i brystfolden. Det er i princippet en "overfladisk" operation. Så det er en begrænset smerte, som er til at leve med, da den vare kort.Så er det noget du frygter, så skal du bare tag det roligt. Det INGENTING i forhold til at være i aktiv fødsel:-) Hehe.

Anmeld

10. juli 2012

chas12

Anonym skriver:

hører jeg gerne fra dig, skal selv til forundersøgelse snart

Jeg har og har ikke fortrudt et sekundt!

Anmeld

10. juli 2012

Marts<3

Loa skriver:

Tænker du over at de skal fornyes hvert årti resten af livet? 

Er du ikke bange for noget derinde skal gå galt/gå i stykker?

Det er nemlig de to ting jeg primært tænker. Kunne rigtig godt tænke mig nogle større boobs, men ved simpelthen ikke om jeg tør.....

Det sker jo desværre for nogen, at de for kapelsdannelse eller implantet springer.Der er jo en risiko ved alt! Men nej, det er ikke noget jeg frygter/frygtede.Jeg har haft dem i 8 år, og intet tyder på de er ved at være slidt. Man kan jo få nogen implanter er holdbare livet ud. Så de skal ikke udskiftes. Det kan man jo vælge. Men når jeg er 55 så er jeg måske nok ikke til bryster der ligner en teenagers. Så er det måske på tide få den ordnet, så de passer til min alder, og krop.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

chas12 skriver:

Jeg har og har ikke fortrudt et sekundt!

Må jeg stille dig de samme spørgsmål som tidligere her i tråden ?

Anmeld

11. juli 2012

chas12

Anonym skriver:

må jeg spørge

Hvor fik du dem lavet

gode/ dårlige oplevelser

Jep det må du da

Jeg fik dem lavet på Esbjerg sygehus da det var det offentlig der betalte. Grunden til dette var at de ikke var lige store - mener der var ca 150-175 ml til forskel.

Jeg oplvede det som noget godt, men havde dog lidt svært ved at vænne mig til det så det tog mig lidt tid at komme på benene igen og mener det tog mig ca to uger før jeg var på toppen igen.

Jeg er så glad for jeg fik det gjort for det har betydet rigtig meget for mig. Dog er jeg lidt ked af jeg ikke fik en bedre vejledning af lægen en jeg gjorde. Jeg spurgte indtil omkring det at amme når man var brystopereret og fik afvide at kunne jeg inden kunne jeg også efter. Men det er vidst ikke sådan det alligevel helt hænger sammen :/
Men igen ville ikke bytte det!!

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

chas12 skriver:

Jep det må du da

Jeg fik dem lavet på Esbjerg sygehus da det var det offentlig der betalte. Grunden til dette var at de ikke var lige store - mener der var ca 150-175 ml til forskel.

Jeg oplvede det som noget godt, men havde dog lidt svært ved at vænne mig til det så det tog mig lidt tid at komme på benene igen og mener det tog mig ca to uger før jeg var på toppen igen.

Jeg er så glad for jeg fik det gjort for det har betydet rigtig meget for mig. Dog er jeg lidt ked af jeg ikke fik en bedre vejledning af lægen en jeg gjorde. Jeg spurgte indtil omkring det at amme når man var brystopereret og fik afvide at kunne jeg inden kunne jeg også efter. Men det er vidst ikke sådan det alligevel helt hænger sammen :/
Men igen ville ikke bytte det!!

Mange tak for svar, godt du er glad for dem men lidt trist du ikke fik ordentlig vejledning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.