Vuggestueplads i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

SukkerDronning

Hej!

Jeg overvejer at flytte til københavnskommune. Men er det ikke noget med, at det er så godt som umuligt at få en plads i dp eller vuggestue, inden for en rimelig tid?

Håber at der er nogen som har erfaring med dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

OverTheRainbow

SukkerDronning skriver:

Hej!

Jeg overvejer at flytte til københavnskommune. Men er det ikke noget med, at det er så godt som umuligt at få en plads i dp eller vuggestue, inden for en rimelig tid?

Hej!

Det tror jeg altså ikke helt på. jeg bor i kbh nærmere indre Nørrebro som skulle være et af de sværeste steder. Men tallene drasler nedad når jeg går ind og ser hvilket nummer sønnike er til dp/vs.

Anmeld

10. juli 2012

Malli

SukkerDronning skriver:

Hej!

Hejsa
Det kommer meget an på, hvortil i Kbh du vil flytte, om du vil ha vuggestue eller dagplejer, og om du søger nogen helt specielle institutioner.
Vi er lige fraflyttet det distrikt der hedder Kbh nv/ Brønshøj/ Bispebjerg/ husum, der kunne der godt være lange udsigter til de institutioner vi havde i kikkerten. Vi valgte dog dagpleje, da jeg følte mig bedst tilpas i det miljø. Der fik vi plads da vores datter var 10 måneder. Nu er vi lige flyttet til valby, og skal til at vælge børnehave, der er stort set frit valg på alle hylder, da de i dette distrikt har "mangel" på børn, og dermed ikke har alle deres pladser fyldt ud.
Så jeg vil sige at det kommer an på hvor du har tænkt dig at flytte til, og hvilke kriterier du har

Anmeld

10. juli 2012

Tulle28

Hvis du ikke er kritisk, så kan du godt få en plads, men hvis du ligesom os havde særlige ønsker, så kan du godt være uheldig at vente længe... Meget længe:-( Min datter var 15 mdr da hun fik en plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.