Ihh... savner min lugte/smagssans!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.365 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

MorDk

Jeg har nu været forkølet en uges tid. Min næse er ikke stoppet mere, men jeg kan hverken lugte eller smage noget...! Tænk jeg sad og blev helt nervøs for om den overhovedet kommer tilbage! Det er utrolig så afhængig man er af disse sanser!

Har ikke lyst til at spise og drikke noget, men gør det fordi jeg jo skal have mad! Har lyst til slik og hygge... men dropper det pga. jeg alligevel intet kan smage.

Gad vide hvornår min smags/lugtesans vender tilbage?! Kan slet ikke huske hvor lang tid det plejer at tage?

Nogle forslag til hvad jeg kan gøre? Andre der har prøvet at have "mistet" den over noget tid?

Jeg ved godt det er et lidt underligt indlæg... men nu har jeg gået og spekuleret på det hele dagen... samtidig med at jeg har været enormt ærgelig over ikke at kunne nyde den lækre mad mm.

SUK herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

MorDk

Slet ingen gode råd?

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

11. juli 2012

Nettemor

Sådan får jeg det altid når jeg er forkølet. Jeg kan ikke lugte eller smage noget mens hovedet er fyldt at snot. Når så snotten forsvinder så går der lidt tid inden sanserne vender ordentlig tilbage.. Men det kommer ligesom snigende.. Det kan godt tage et par dage ..

Så bare rolig søde. Det kommer igen.. Du får ikke lov til at slippe for lugten lortebleer

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Nettemor skriver:

Sådan får jeg det altid når jeg er forkølet. Jeg kan ikke lugte eller smage noget mens hovedet er fyldt at snot. Når så snotten forsvinder så går der lidt tid inden sanserne vender ordentlig tilbage.. Men det kommer ligesom snigende.. Det kan godt tage et par dage ..

Så bare rolig søde. Det kommer igen.. Du får ikke lov til at slippe for lugten lortebleer

Griner ... HAHA... neeej!

Jamen faktisk idag er min lugtesans/smagssans så småt begyndt at vende tilbage. Det er jo skønno ♥ I aften står den nemlig på Boller i Karry ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.