Legestuer Frederikssund eller omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.176 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

isabellasmor

Ja jeg leder efter legestuer i frederikssund og omegn? vi har besluttet jeg skal gå hjemme med vores datter på 8 mdr fra min barsel slutter og et år frem, så hun skulle jo gerne komme ud og møde andre børn  (og jeg måske møde nogle søde mennesker samtidig &nbsp  

Min mor foreslog at jeg selv "oprettede" en hvis der ikke var nogle allerede, men hvordan gør man lige det?? hvis det skulle komme dertil.. 

Mvh Kamilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

SS82

Jeg ved at i hillerød er der flere frikirker der har legestue som alle vist må komme i. Men aner faktisk ikke om der findes nogle fri kirker i frederikssund. I skævinge var det også i præstegården der var noget legestue den gang jeg var ung pige i huset. Så måske prøv at undersøge kirker og frikirker i frederikssund.

Og så vil jeg lige sige at fordi de tilhørte hhv. Frikirker og alm kirke var det altså ikke fordi de var fyldt med kristendom osv. Hvis ikke man er til det 

Anmeld

10. juli 2012

SS82

http://frederikssund-frimenighed.dk/Frederikssund-frimenighed.dk/Legestuen.html

Fandt lige det her 

Anmeld

10. juli 2012

isabellasmor

Slott skriver:

http://frederikssund-frimenighed.dk/Frederikssund-frimenighed.dk/Legestuen.html

Fandt lige det her 

Iih Tusind tak  

Anmeld

11. juli 2012

SS82

isabellasmor skriver:

Iih Tusind tak  

Det var så lidt 

Anmeld

21. august 2012

MetteSpætte

Hej Isabellasmor

Min søn Adam og jeg går selv i legestuen "Spiren" Frederikssund - den du har  fået link til. Den er super og hvis du har spørgsmål er du velkommen.

Vh Mette

Anmeld

22. august 2012

isabellasmor

MetteSpætte skriver:

Hej Isabellasmor

Min søn Adam og jeg går selv i legestuen "Spiren" Frederikssund - den du har  fået link til. Den er super og hvis du har spørgsmål er du velkommen.

Vh Mette

Hej jamen jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme derned , men har bare ikke fået ringet fordi der har været ferie 

Anmeld

24. august 2012

MetteSpætte

Hej Kamilla

I er velkommen til blot at dukke op, men også til at ringe til Missa (pædagoen som styrer legestuen) for at sikre at vi ikke er på tur eller lign.

Missa Eriksen: tlf.: 47384717 (bedst efter 15.00).

Vi ses, Vh Mette

Anmeld

24. august 2012

chael

Jeg ved der har været legestuer i Frederikssund. Den nede i kirkestræde/kirkegade, kan ikke huske hvad det hedder, men nede ved dyrlægen og den der helse forretning, der hed fioma, men den er vidst lukket.

Ellers prøv at ring til borgerservice. Det kan være de ved det og kan svare på det og også svare på om du selv kan oprette en

*C

Anmeld

24. august 2012

chael

MetteSpætte skriver:

Hej Isabellasmor

Vh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.