Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dustmuz skriver: Min er ikke endnu.. kan ændre den til et sted jeg Rent faktisk har været MANGE gange.
Min er ikke endnu.. kan ændre den til et sted jeg Rent faktisk har været MANGE gange.
Det er ok, bare du sætter den næste på som et sted du har været. Men kan du ikke komme med nogle hints til din? Fx område eller noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkT skriver: Det er ok, bare du sætter den næste på som et sted du har været. Men kan du ikke komme med nogle hints til din? Fx område eller noget
den er allerede gættet
Dustmuz skriver: Hvad han ikke har, kan han få hehe..han skal se og få et headset og skype Så skal ham og jeg til Geografi time
Hvad han ikke har, kan han få hehe..han skal se og få et headset og skype Så skal ham og jeg til Geografi time
God ide hehe
Nettemor og Kofoed., kom så med jeres
Kofoed. skriver: (får ham til at lave en profil herinde og så må han jo lige smide en besked i første omgang )
(får ham til at lave en profil herinde og så må han jo lige smide en besked i første omgang )
kan se du leger geografi leg med min kære skøre "mand" søde .. så er det derfor du ikke svarer hmff ( driller)
ER GÆTTET
Jeg skal bruge byen for denne udgave
Kofoed. skriver: Jeg skal bruge byen for denne udgave
Amsterdam!
FrkT skriver: Nettemor og Kofoed., kom så med jeres
Amsterdam
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128