Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: træls.. Har ellers også gættet..
træls.. Har ellers også gættet..
Skal vi så ikke sige du sætter 2 nye billeder ind ? For 2 steder.. Så starter du bare på en fresh !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Skal vi så ikke sige du sætter 2 nye billeder ind ? For 2 steder.. Så starter du bare på en fresh !
Det synes jeg også, det er jo øv hvis man sætter et billede ind og logger af lige efter
ER GÆTTET
Jamen så tager vi denne.. Er nok nem
Muhmi skriver: Har valgt Nettemor fordi Kronvald ikke kan sætte billeder ind, men ellers var først med Venedig der ligger tæt på
Har valgt Nettemor fordi Kronvald ikke kan sætte billeder ind, men ellers var først med Venedig der ligger tæt på
fair nok
Nettemor skriver: Jamen så tager vi denne.. Er nok nem
boreplatform i Norge?
Tror jeg har fået styr på det med billederne, godt med en mand
mor:) skriver: jubiii men jeg kan altså ikke finde ud af at sætte billeder ind. Den siger at deb ikke kan fra mozilla firefox. Du må vælge en der var tæt på til at tage over
jubiii
men jeg kan altså ikke finde ud af at sætte billeder ind. Den siger at deb ikke kan fra mozilla firefox.
Du må vælge en der var tæt på til at tage over
Jeg bruger Firefox og jeg satte billeder ind tidligere, hvis du stadig har probs med dette, så prøv lige og kontakt mig via PM
Boreplatform?
olie platform men ved ikke hvor
Det siger vi bare så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128