Jaahh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Carina1977

Jeg bliver udskrevet fra sygehuset imorgen....bliver skønt efter næsten 4 ugers indlæggelse 

Har mange tanker der kører rundt, men prøver på at tage én ting ad gangen.

Men jeg glæder mig super-meget til at kunne være sammen med min søn hver dag og komme hjem til mig selv igen 

Nul snorken, nul larm ude fra gangen, nul renden af læger og sygeplejersker.....kun Mark og jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

pussekat

Carina1977 skriver:

Jeg bliver udskrevet fra sygehuset imorgen....bliver skønt efter næsten 4 ugers indlæggelse 

Men jeg glæder mig super-meget til at kunne være sammen med min søn hver dag og komme hjem til mig selv igen 

Nul snorken, nul larm ude fra gangen, nul renden af læger og sygeplejersker.....kun Mark og jeg 

hejsa

dejlig at høre du må kom hjem

Anmeld

11. juli 2012

4kløver

Godt nok også længe du har været der. Dejligt du må komme hjem.

Anmeld

11. juli 2012

Carina1977

Tusind tak skal i have 

Det bliver først engang sidst på eftermiddagen at jeg er hjemme igen, for der har ikke været nogen fys her endnu. men det går nok også, selvom ventetiden føles lang.

Anmeld

11. juli 2012

jydeinden

Carina1977 skriver:

kan godt forstå du må glæde dig til at komme hjem, har selv været på hospital mange gange, men aldrig i så lang tid, puha da

Anmeld

11. juli 2012

Carina1977

Jeg er hjemme nu...eller næsten hjemme. Mark ville gerne være hos mormor en enkelt overnatning mere. Det var svært for ham at kapere den her overgang. Han havde det bedre på den her måde. Imorgen tager vi helt hjem 

Ja 4 uger på et sygehus....føj  rart at komme væk fra det igen 

Anmeld

11. juli 2012

Pige2009

Carina1977 skriver:

Er du kommet hjem?

Anmeld

11. juli 2012

Carina1977

Baagøe skriver:

Er du kommet hjem?

jeps  

Anmeld

11. juli 2012

twinny

Weee velkommen hjem.

Anmeld

11. juli 2012

Carina1977

twinny skriver:

Weee velkommen hjem.

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.