hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

benzon

Så har jeg været til jordmord idag og vores lille dreng vejer 4000g og har fået lavet en hindeløsning nogle der har erfaring med det ? Håber der sker noget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

benzon

benzon skriver:

Så har jeg været til jordmord idag og vores lille dreng vejer 4000g og har fået lavet en hindeløsning nogle der har erfaring med det ? Håber der sker noget snart

Slet ingen?

Anmeld

10. juli 2012

benzon

benzon skriver:

Slet ikke nogle der ville svarer

Anmeld

10. juli 2012

frk-stoltze

benzon skriver:

jeg har ingen erfaring med det, men vil rigtig gerne følge med fra siden af

Hvor langt er du henne og hvordan laver de sådan en hindeløsning?

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

benzon skriver:

jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 38+9 uden nogen effekt og igen 39+4 uden nogen effekt.. i stedet fik jeg lidt blødninger og smerter.. så for mig var det ikke det værd

Anmeld

10. juli 2012

benzon

frk-stoltze skriver:

jeg har ingen erfaring med det, men vil rigtig gerne følge med fra siden af

Hvor langt er du henne og hvordan laver de sådan en hindeløsning?

Kan godt prøve at forklar det så godt jeg kan jordmoren tager 2 finger op altså helt op i skeden og jeg sys ikke det gør så ondt . Jeg kan mærke hun har været der op på torsdag er jeg i uge 39 så jeg håber lidt det hjælper ham til at komme ud

Anmeld

10. juli 2012

benzon

MissTas skriver:

jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 38+9 uden nogen effekt og igen 39+4 uden nogen effekt.. i stedet fik jeg lidt blødninger og smerter.. så for mig var det ikke det værd

Det var da trist . Håber det hjælper på mig

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

benzon skriver:

Det var da trist . Håber det hjælper på mig

ja, men blev så heldigvis sat i gang med stikpiller på min termin 40+0

men håber hindeløsning har en effekt på dig

Anmeld

10. juli 2012

frk-stoltze

benzon skriver:

Kan godt prøve at forklar det så godt jeg kan jordmoren tager 2 finger op altså helt op i skeden og jeg sys ikke det gør så ondt . Jeg kan mærke hun har været der op på torsdag er jeg i uge 39 så jeg håber lidt det hjælper ham til at komme ud

Oki jamen håber da virkelig for dig, at det hjælper

og sender da lige lidt ve støv

Anmeld

10. juli 2012

benzon

MissTas skriver:

ja, men blev så heldigvis sat i gang med stikpiller på min termin 40+0

men håber hindeløsning har en effekt på dig

Håber jeg os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.