:'( :'( :'( Øv Update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

AnnaK89

Blev i middags sat igang med en stikpille og fik besked på at vi skulle komme igen kl 18 her til aften.

Men nu har de lige ringet, at de har så travlt at de ikke har tid til os. Så nu har vi først en tid i morgen formiddag 10.30
Øv hvor er jeg ked af det!
Ved det er hvad der kan ske, når det pludselig kan gå stærkt - men havde bare sådan glædet mig til at se om der var sket noget og lige nu er der bare så lang tid til kl 10.30 i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

Blev i middags sat igang med en stikpille og fik besked på at vi skulle komme igen kl 18 her til aften.

Men nu har de lige ringet, at de har så travlt at de ikke har tid til os. Så nu har vi først en tid i morgen formiddag 10.30
Ved det er hvad der kan ske, når det pludselig kan gå stærkt - men havde bare sådan glædet mig til at se om der var sket noget og lige nu er der bare så lang tid til kl 10.30 i morgen

øv øv øv træls for en melding kan godt forstå du er skuffet når man sådan havde glædet sig og forventet at blive tjekket.. vi må jo bare krydse for at du selv går i fødsel inden i morgen 10.30

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Din stakkel

Men husk på at det kan jo være at du begynder at få veer inden i morgen tidlig og så skal de jo ha tid til dig

Her var en stikpille nok, så jeg for at du får veer inden i morgen tidlig...

Men synd for dig

Anmeld

10. juli 2012

Koen.

Øv hvor ærgeligt sender et stort knus og en masser veer og håber så du føder inden midnat for det er en god.dag at føde på i dag, for det er min fødselsdag

Anmeld

10. juli 2012

AnnaK89

MissTas skriver:

øv øv øv træls for en melding kan godt forstå du er skuffet når man sådan havde glædet sig og forventet at blive tjekket.. vi må jo bare krydse for at du selv går i fødsel inden i morgen 10.30

Ja det er bare så øv!
Jeg håber da også at der kommer veer i løbet af i aften eller nat.
Nu tager vi ihvertfald op til svigerforældrene og spiser, de har vores datter - så kan vi da bruge ventetiden sammen med hende

Anmeld

10. juli 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Din stakkel

Men husk på at det kan jo være at du begynder at få veer inden i morgen tidlig og så skal de jo ha tid til dig

Her var en stikpille nok, så jeg for at du får veer inden i morgen tidlig...

Men synd for dig

Håber sådan veerne kommer!
Kan selvfølgelig godt mærke at pille gør noget, men det er mere mens. smerter og trykken jeg mærker.
Og så er jeg øm efter de har "rodet rundt".

Anmeld

10. juli 2012

AnnaK89

tanja. skriver:

Øv hvor ærgeligt sender et stort knus og en masser veer og håber så du føder inden midnat for det er en god.dag at føde på i dag, for det er min fødselsdag

Tusind tak skal du have
Det kunne være rigtig dejligt hvis veerne gik igang - det håber vi virkelig at de gør!

Anmeld

10. juli 2012

Mor-til-asta-09

AnnaKJ skriver:

Kan godt forstå du er rigtig ked af det.. Men vil blot sige du sagtens kan nå og få veer inden imorgen tidlig..

Jeg fik stikpille kl. 12, og mine veer startede kl. 15.. så det kan nå at komme, også bliver du ikke sat bag i køen

Anmeld

10. juli 2012

AnnaK89

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan godt forstå du er rigtig ked af det.. Men vil blot sige du sagtens kan nå og få veer inden imorgen tidlig..

Jeg fik stikpille kl. 12, og mine veer startede kl. 15.. så det kan nå at komme, også bliver du ikke sat bag i køen

Ja det gør lidt avs at få sådan en besked

Vi håber også på veerne kommer inden - jeg mærker en masse i underlivet, så håber det udvikler sig.

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Håber sådan veerne kommer!
Kan selvfølgelig godt mærke at pille gør noget, men det er mere mens. smerter og trykken jeg mærker.
Og så er jeg øm efter de har "rodet rundt".

Det kan jeg godt forstå

Sender masser af ve støv til dig og glæder mig til en god opdatering fra dig...

Tror og håber du får veer inden i morgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.