Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Så må jeg hellere få lavet en rigtig bryllupstråd. Lørdag d. 21/7 kl. 11.15 skal vi vies rådhus. Her har vi inviteret forældre og søskende.Efter vielsen skal vi hjem til os og have frokost, bryllupskage og kaffe. Og kender jeg min svigerfamilie ret, så bliver de også til aftensmad og en masse rødvin. Lørdag d. 1/9 holder vi fest for resten af familierne og alle vennerne. Vi bliver ca. 50 personer til et brag af en hawaii fest. Her skal vi have stående forret (tapas/fingermad), grillbuffet til hovedret og bryllupskage med tilbehør til dessert. Det skal holdes i en carport med teltsider og varmeblæser hvis det bliver nødvendigt. Det bliver en meget uformelfest. Vores ønske er bare at slappe af og hygge os med dem vi holder af.Planlægningen:Kjole:- til rådhus (tjek - lige købt idag)- til fest (alt afhængig af vejret "bare" en fin sommerkjole)Mandens tøj:- ?? Han har fået fri tøjler. Ringe:- det er kun mig der skal have ring, og den er lavet af nyt guld, med brillianter fra min mors gamle vielsesring i. Designet har vi selv lavet.Noget nyt: Kjole, guldet i ringen, sko (Gælder det?)Noget lånt: Ikke på plads - bliver nok smykker fra morNoget gammelt: Brillianterne i ringenNoget blåt: nogle gode ideer?Har vedhæftet billeder af det jeg har! Glæder mig som et lille barn!!
Så må jeg hellere få lavet en rigtig bryllupstråd. Lørdag d. 21/7 kl. 11.15 skal vi vies rådhus. Her har vi inviteret forældre og søskende.Efter vielsen skal vi hjem til os og have frokost, bryllupskage og kaffe. Og kender jeg min svigerfamilie ret, så bliver de også til aftensmad og en masse rødvin. Lørdag d. 1/9 holder vi fest for resten af familierne og alle vennerne. Vi bliver ca. 50 personer til et brag af en hawaii fest. Her skal vi have stående forret (tapas/fingermad), grillbuffet til hovedret og bryllupskage med tilbehør til dessert. Det skal holdes i en carport med teltsider og varmeblæser hvis det bliver nødvendigt. Det bliver en meget uformelfest. Vores ønske er bare at slappe af og hygge os med dem vi holder af.Planlægningen:Kjole:- til rådhus (tjek - lige købt idag)- til fest (alt afhængig af vejret "bare" en fin sommerkjole)Mandens tøj:- ?? Han har fået fri tøjler. Ringe:- det er kun mig der skal have ring, og den er lavet af nyt guld, med brillianter fra min mors gamle vielsesring i. Designet har vi selv lavet.Noget nyt: Kjole, guldet i ringen, sko (Gælder det?)Noget lånt: Ikke på plads - bliver nok smykker fra morNoget gammelt: Brillianterne i ringenNoget blåt: nogle gode ideer?Har vedhæftet billeder af det jeg har! Glæder mig som et lille barn!!
hvad bliver det blå så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Ella skriver: hvad bliver det blå så
Tillykke med i morgen, det lyder til at det bliver en rigtig dejlig dag...
Katrine26
Hav en rigtig dejlig dag i morgen
Stort tillykke med brylluppet imorgen, jeg håber i får en skøn dag!
Miss BananaHammock skriver: Så er det imorgen. Er gået i seng, men tror ikke jeg falder i søvn lige med der samme. Glæder mig helt vildt!!!!!
Så er det imorgen. Er gået i seng, men tror ikke jeg falder i søvn lige med der samme. Glæder mig helt vildt!!!!!
Stort tillykke med imorgen - er sikker på I får en fantastisk og mindeværdig dag fyldt med kærlighed!
Tillykke med idag! Jeg håber I får en helt igennem forrygende dejlig dag med masser af lykkeønskninger, masser af smil og masser af fuldkommen kærlighed
Tillykke med bryllupet idag. Håber i får en helt uforglemmelig dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128