Korte bryllups kjoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Tro på dig selv.

Nogle der kender steder eller internet sidder, hvor de forhandler korte bryllups kjoler... Jeg er ikke så meget til de lange kjoler der, og ville gerne prøve om, man ikke kan finde en flot bryllupskjole, som kun går til knæet...

Nogle der kan hjælpe

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

DK

Hej

Vi har en super fed kort bryllupskjole i den forretning hvor jeg arbejder. www.askepot-modeller.dk

Jeg tror desværre ikke der er billeder af den på hjemmesiden. Jeg skal på job i dag, og så skal lige kigge hvad den hedder, så kan jeg sikkert finde et billede på nettet af den.

Anmeld

6. maj 2009

Tro på dig selv.

DK skriver:

Hej

Vi har en super fed kort bryllupskjole i den forretning hvor jeg arbejder. www.askepot-modeller.dk

Jeg tror desværre ikke der er billeder af den på hjemmesiden. Jeg skal på job i dag, og så skal lige kigge hvad den hedder, så kan jeg sikkert finde et billede på nettet af den.

Tak skal du have, det var rigtigt sødt af dig....

Det ville jeg, da blive glad for, hvis du kan finde et billede af den...

Jeg kan lige prøve og kigge på jeres hjemmesiden.. Er priserne oplyst på jeres hjemmeside?

Susanne

Anmeld

6. maj 2009

louisepigen23

jeg er helt vild med hende hers designs

http://www.hanne-pia.dk/default.aspx?pageid=191

Knus Louise

Anmeld

6. maj 2009

DK

Susanne27 skriver:

Tak skal du have, det var rigtigt sødt af dig....

Det ville jeg, da blive glad for, hvis du kan finde et billede af den...

Jeg kan lige prøve og kigge på jeres hjemmesiden.. Er priserne oplyst på jeres hjemmeside?

Susanne

Ja alle priserne er oplyst.

Anmeld

6. maj 2009

tascia

Susanne27 skriver:

Nogle der kender steder eller internet sidder, hvor de forhandler korte bryllups kjoler... Jeg er ikke så meget til de lange kjoler der, og ville gerne prøve om, man ikke kan finde en flot bryllupskjole, som kun går til knæet...

Nogle der kan hjælpe

Susanne

hejsa

har lige købt brudekjole her www.hundborg-handmade.dk , og kunne forstille mig de kan lave en kort kjole!

den ligger i Randers, ved selvfølgelig ikke hvor du bor, men ELSKER deres kjoler

//Natascia

Anmeld

6. maj 2009

DK

tascia skriver:

hejsa

har lige købt brudekjole her www.hundborg-handmade.dk , og kunne forstille mig de kan lave en kort kjole!

den ligger i Randers, ved selvfølgelig ikke hvor du bor, men ELSKER deres kjoler

//Natascia

Uha vi var på messe med dem, og de laver super smukke kjoler. De er dog lidt dyre

Ejj jeg glæder mig til at se den du har købt.

Anmeld

6. maj 2009

tascia

DK skriver:

Uha vi var på messe med dem, og de laver super smukke kjoler. De er dog lidt dyre

Ejj jeg glæder mig til at se den du har købt.

så slemt synes jeg altså ikke det var! alt er relativt, men med skørte, og kjole samt hårpynt, og syet efter mine ønsker og mål 11.300!!! gu det mange penge, men der er sørme også mange som er mindst ligeså dyre og er "stang-modeller" (ikke at det gør kjolerne mindre flotte)

skal nok vise den frem når vi har fået taget billeder :-)

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.