Ihh jeg vandt noget i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Lou

... så nu må jeg altså snart have mig et lille mirakkel.. nu har jeg da første ting til bebs... (ud over lidt andet jeg har fået hihi)

Tæller ned til tilmelding til lang protokol!

Se hvad jeg vandt her:

http://www.babybusiness.dk/vind-gaveaeske-med-iiamo-go-sutteflasker.html#comments

Sys den er ret cool og smart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Kronvald

Det må være et tegn, krydser fingre

Anmeld

10. juli 2012

Lou

Kronvald skriver:

Det må være et tegn, krydser fingre

hihi... ja det HÅBER jeg!!!! 

Det er godt nok vores første forsøg, og så jeg føler jeg skal passe lidt på med optimismen!! 

Anmeld

10. juli 2012

Kronvald

Vi skal igang med 3. forsøg og ja 2 nederlag indtil videre er hårdt, men vi er jo nødt til at blive ved med at tro ...

Anmeld

10. juli 2012

Lou

Kronvald skriver:

Vi skal igang med 3. forsøg og ja 2 nederlag indtil videre er hårdt, men vi er jo nødt til at blive ved med at tro ...

Ja puha jeg synes det må være hårdt.. men man har jo også synes at det har været hårdt i al den tid man han kæmpet for det naturligt.. så tiden går jo og man har en masse op og ned ture.. 

Nogle gange bliver man båret af håb og andre gange bliver man trukket af sted af mismod..

jeg håber det lykkes for jer i denne omgang, nu prøver de i det mindste noget nyt kunne jeg læse.. icsi... så kan det være mulighederne er bedre. 

det er også icsi vi skal igennem... 

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Lou skriver:

... så nu må jeg altså snart have mig et lille mirakkel.. nu har jeg da første ting til bebs... (ud over lidt andet jeg har fået hihi)

Tæller ned til tilmelding til lang protokol!

Se hvad jeg vandt her:

http://www.babybusiness.dk/vind-gaveaeske-med-iiamo-go-sutteflasker.html#comments

Sys den er ret cool og smart!

smart

Anmeld

10. juli 2012

tarkoflen

Hvor er du heldig, det må klart være et godt tegn jeg skal i hvert fald nok heppe

Jeg er lige startet på nedregulereing til 2. forsøg og for heldet også er med os.

Hvornår kan du starte op?

Anmeld

10. juli 2012

Rosengreen

Det dér er helt sikkert et tegn!  

Tillykke med konkurrencen og held og lykke med projekt baby  

Anmeld

10. juli 2012

Lou

Camillos skriver:

smart

Ja rigtig smart synes jeg også... håber jeg snart kommer i omstændigheder til at få brug for den!! 

Anmeld

10. juli 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Hvor er du heldig, det må klart være et godt tegn jeg skal i hvert fald nok heppe

Jeg er lige startet på nedregulereing til 2. forsøg og for heldet også er med os.

Hvornår kan du starte op?

Ja jeg er også lidt oppe og køre ovre det, total dumt...  men jeg har aldrig vundet noget før hihi

Satser helt sikker på at det er et tegn, selv om jeg ikke tror på sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.